Friday, June 19, 2009

CeRitA 19juN

Dulu-
19 JUN 2005
AHAD
*************
watak : miss Q n mr 012

Q sedang memandu kereta dr plaza angsana.. bersama family br pas bershopping, cadang2 nk singgah jusco p.jaya pasni... tetibe hp berbunyi, tett tett... sms rupenye.. Q mmg pantang bunyi sms, walau tgh memandu dier akan bc gak sms tu.. bunyi nye...

mr 012 : hye ayu..jd ke nak jmpe mlm nie??

ayu?? erm, salah num la nie... Q pun reply sms tu...

Q : sy bkn ayu.. sorry, slh num...

mr 012 : ye ke bkn ayu? bkn ke td u yg sms nak jmpe i mlm ni? u bkn ayu ke ?

Q cam nak bengang.. dah org kate salah num, salah la.. Q bg hp tu kat kakak dier soh rply, maklumlah Q tgh driving...

Q : bkn, sy bkn ayu. check la num hp kwn u tu..

sms bunyi lg, Q mls nak bc.. smpai kat jj permas jaya, br la dier bc..

mr 012 : sorry la ye, td kwn i sms nak jmpe mlm nie.mungkin i salah save num..sape name u? dr mane?

Q dok lepak je kt jj permas tu coz kakak dier gi shoping mende lg ntah.. so dier pon rply n melayan la mr 012 tu.. 012 kate namer dier T... dorang pon berbls sms n berkenalan...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hari ini
19 JUN 2009
JUMAAT
*************
mr 012 : gudmorning

Q : murning..

mr 012 : selamat ulangtahun perkenalan yg ke 4.. :)

Q : yup, same here..

____________________________________________________________________________________

Q dan mr 012 terus berkawan smpai hari ini... dan berharap persahabatan mereka terus berkenalan sampai biler2..

SELAMAT ULANGTAHUN PERKENALAN YANG KE 4... WALAUPUN SELALU GADUH n BERBEZA PENDAPAT, TP TU SEBENARNYE PENGUAT PERSAHABATAN Q DAN MR 012... cHEErS~~ ;)

3 comments:

Misz ryN said...

waaa....cheers....congrat!!

~ ZuRa ~ said...

ermm..congrats 4 both of u..luv u all..muaxxx

MiSsyLiLy said...

miss Q say tq.. ;)
muahx2..

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...