Friday, July 24, 2009

Ape Kate HaTi??

hollaa.. selamat berhujung minggu.. nak bercutik2 ya esok.. enakk banget.. aku nak lik kg sok ptg.. sonok je sesekali berhujung minggu kat kg.. aman n tenang.. ermm, nyamannn..


act, bkn nak citer pasal aku n kg ku.. ala, u olls tgk tajuk pun sure dah tau yg kg ku takde kene mengena ngn ini cerita.. merepek ka ayat ini?? ermmm....




alkisah nye.. br jap td, aku berborak jap ngn seorng kwn.. kami ni tak la rapat sgt.. tp kirenye dier baik la ngn aku, dier gi holiday pon ade la gak, ole2 chumel utk aku.. tq2..aku letak la name dier as a K...aku kenal dier sbb dier bercintan cintun ngn kwn aku sndiri.. meh aku labelkan kwn aku sbg P..




biler aku terjumpe si K kat 1 ruang sembang, so berborak la aku ngn dier.. ntah la, rase sayu n kesian sgt tgk si K nie.. bkn ape u olls, aku tau si P ni mmg dah ade steady gf skng nie.. tp P tu ttp gak melayan n bg harapan kt si K ni.. as a gurl, aku sgt la kesian kat si K.. lg2 biler dier ckp, dah lamer tak jmpe n rindu nak jmpe aku.. ape yg ptt aku ckp kan.. pdhal si P tu selalu la bwk aweks br dier berlepak ngn kwn2 sumer..




kalo la si K ni tau, kisah sbnrnye.. mesti dier frust sgt2... sbb aku tau K ni mmg syg sgt kt P.. si P plak.. iskkk.. no komen la.. dr dulu aku nasihat kan, pilih 1.. jgn seksa ati sorang lg..sgt kesian... dlm idup, kiter mmg selalu kene wat pilihan.. so, tepok dada, tnye hati... pilih terbaik utk diri sendiri.. jgn wat org sakit ati.. esok2 ati kiter lak org sakit kan.. ermm, kesiann....

[ broken heart ]

4 comments:

scha said...

Isks2 sadis tul citer.. Leh wat filem hindustan nih.. K tu Karena Kapor & P tu Preity Zinta.. Uhuk Uhuk Amaaaakkk...

MiSsyLiLy said...

K -kareena kapor P- preity zinta - ( bukan name sebenar ) hehehehe.. sadis sesangat tau.. hehe

jai.jezz ^.~ said...

dh leh buat telenovela ni.. huhuhuhu~

MiSsyLiLy said...

tggu la kedatangan nye d kaca tibi anta.. cinta byk segi.. kehkehkeh...

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...