Thursday, July 30, 2009

layan bLues...

b4 lik keje aku dgr mp3..
lagu ni kuar..
tetibe aku terfeeling lak.. haha..
meh aku nak share ngn u olss..
meh kiter layan blues sesamer erk....



Ungu : Kekasih Gelapku

ku mencintaimu lebih dari apapun
meskipun tiada satu orang pun yang tau
ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
meskipun engkau hanya kekasih gelapku
haa..haa...



yakinlah bahwa engkau adalah cintaku
yang kucari s'lama ini dalam hidupku
dan hanya padamu kuberikan sisa cintaku
yang panjang dalam hidupku
haa...hidupku...haa...

ku mencintaimu lebih dari apapun
meskipun tiada satu orang pun yang tau
ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
meskipun engkau hanya kekasih gelapku
hoo..hooo..woo...

ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
meskipun engkau hanya kekasih gelapku
mencintaimu lebih dari apapun
meskipun tiada satu orang pun yang tau
ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
meskipun engkau hanya kekasih gelapku
kekasih gelapku...

7 comments:

jai.jezz ^.~ said...

ciss... dan ciss lagi...
x der lagu lain kew..
kekasih putihku kew..
kekasih kuningku kew...

nextt..!!!!!

hartinihawa said...

selain tu leh gak kalau kekasihmu, kekasihku jua....janji ada perkataan kekasih atau gelapmu gelapku jua...terang gelap... terang gelap.... kekasih yang tak berapa nak gelap... kasih yang tak seadanya ala2 kekasih tetapi bukan kekasih....kekasih awal dan akhir... kekasih awal tak berakhir...kekasih belum nak awal dah berakhir waaaaaa!!!!! aku lah kekasihmu... dia lah kekasih ku... pe lagi yg ada kene mengena ngan kekasih... thankz le yek baca komen nihhh.....

angga chen said...

blognya keren salam kenal aja ya...thanks

miji said...

adeh, jiwangnyer, teringat kat balak ker? hehehe

MiSsyLiLy said...

jezz: ok r tu jezz, sesajer nak feeling2 kekasih gelap.. hehe.. gelap ka kekasih ku??

kak tini : aiyakk, byk nye kekasih.. dr kekasih kepada kekasih... oh sang kekasih... waallaaa...

angga :keren yaaa... enakkk...

miji : balak?? huhuhu... bf laaa...

missdiya84 said...

kekasih gelapku..aiyarkk...

hehehe...kekasih yang cerah ade tak?? kehkeh..cerah sket mase depan

MiSsyLiLy said...

hehehe.. sian sesaper yg berkekasih gelap sbb gelapkah mase dpn nye?? muahahha...

aku

Assalamualaikum Sihat ke semua.. camne kehidupan? turun naik tu biasa la kan.. Jap ok, jap tak ok... Aku plak, skang rasa sket kesunyian....