Thursday, July 23, 2009

MenU Ape Ari nie??

ari ni aku berpuasa..
alhamdulillah.. dah kul 6 pon skang.. tp aku masih belum bole berfikir lg, ape juadah utk berbuke jap lg nie.. erm.. haruskah aku blk n memasak cincai ape yg ade.. or trus ke kedai, bukak mulot n makanan akan siap terhidang.. or drive trus ke umah dear sister utk mengendeng ape mkn mlm dorang ari nie.. aku buntu.. buntu.. (ewahh.. ayat, profesional.. hehe...)
patut ke aku mkn burger ramly special cam kat bawah niee...

or.. ciken chop yg cam sedap je kat bwh nie (kalo pose, ape pon nmpak sedap)

atau sekadAr garlic bread ngn mushrom soup ( kenyang ke??)

yang nyata, perut dah mule mengelodak.. tambah-tambah plak tgk gambo2 makanan kt atas tuh.. ape pun, aku lom dpt keputusan ape hidangan aku jap lg.. adess, buntu...

4 comments:

scha said...

amboi cik lily.. pose sehari ngalahkan pose sebulan.. Hihihi..

MiSsyLiLy said...

hehe... sbb nye buntu.. buntu nak mkn ape.. aiyakkk... tp kebuntuan itu berakhir ngn roti telur + rendang daging.. hoiyeehhh.. hehe

jai.jezz ^.~ said...

amboi... kalau aku diberi pilihan.. akan ku pilih ketiganyer skali.. wchaa..!!!

MiSsyLiLy said...

hamboi2.. pilih sumer?? bernafsu sungguh.. hahaa

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...