Thursday, July 23, 2009

RamBut Oh RamBut

smlm ptg, pas mandi.. aku tgk rambut aku.. ermm, dah panjang dah.. sekali pandang cam mak lampir pun ye gak.. ni yg rase nak renovate sket.. huhu... tp seperti biase aku mmg suke cutting rambut pendek2 nie.. simple n senang nak urus.. tak pyh pakai shampoo byk2.. tak membazir.. huhu... kt sini aku lampirkan (harus kah aku guna perkataan mak lampir nie??) contoh2 hair style.. mane kah pilihan hati?? [ cumel kan?? bole ka??]


[ pendek gak.. sesuaiii.. cume minah ni lupe nak sikat rambut ]

[kalo nak tukar sket.. wat la curly2 gini... kalo rajin, ley la.. aku?? lupekan..]


[ rambut aku skng panjang gini.. kalo rebond, gini la kot upenye]


[curly versi panjang.. nmpak cantek sbb awek ni cantek.. kalo aku.. wakaka]


[ haa, style ni bgus gak.. ley sorok gula2 dlm rambut..kutu pun senang nak berkeluarga]


[ ni lg fleksibel.. juz guna seterika jek.. kalo kat umah takde penyapu, ley pakai gak.. mudah kan??]

ermm... nak wat rambut cemane erk.. ade idea?? dah rimas ngn rambut yg panjang giler nie.. boring2, aku ubah gaya camni la kot.. sesuwei ke??
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


[ yeah yeargghh....]

amacam??? boleee???? hehehe.....

7 comments:

Sp|dEy said...

yesssssssssss.........aku sokong last part.....botak pn wokehhhhh..... oyeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

MiSsyLiLy said...

hahahaha... jom botak sesame.. br sonok.. hehe

hartinihawa said...

sj nak menyibuk... nak suggest separuh botak, separuh curly, separuh rebond. lom ada orang wat lagi... mana tau... ramai yang jadi followers pas tu... :D

scha said...

style rambut yg leh sorok gula2 tu pon ok gak.. bkn takat gula2.. kunci keta, duit syiling, lesen memandu & ic pon leh letak gak.. jimat x yah li handbag.. peragut pon x brani dekat.. hihihi..

MiSsyLiLy said...

haha.. idea k.tini cam bole d guna pakai.. lain dr yg lain.. tp masih kene pk, part mane nak botak, curly n rebond.. kene bg 3 bagian tu. hahaha..

btl gak cik scha ckp tu.. sumer bende pon ley sorok kat rambut.. jimat ruang.. tp tak susah ke nak cr brg atas rambut tu..rambut tu kan besar, tkt sorok kat tmpt len, cr kat tmpat len.. hehehehe

scha said...

Ler.. buat arr kabinet dlm rambut tu pastu label kan.. Hahahaha

MiSsyLiLy said...

kabinet?? bertingkat atau berlaci? hahaha...

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...