Friday, August 21, 2009

SELAMAT BERPUASA....

assalamualaikum....
selamat pagi... ari ni jumaat.. esok sabtu.. esok mula la ramadan.. ramadan oh ramadan.. hampir setahun kiter tak bertemu... aku merinduimu... ding dongg....
erm, aku tak cnfirm, esok aku cuti ke tak... spttnye mmg la cuti, tp d pagi hari aku terdgr2 pasal ketidak cutian hari esk.. padahal, semua brg nak blk kg dah ader dlm kete.. kul 6.30, blk keje truslah drive blk kg.. kalo la tak jd cuti esk, kene angkut blk brg2 masuk ke umah, ptg kang.. kahkahkah.. kesian betull...
apepun, sempena ramadan yg bkl menjelang esk,
aku nak ucapkan
SELAMAT MENYAMBUT RAMADAN
sebagai seorg insan yg lemah dan tak lepas melakukan kesilapan,
saya ingin memohon ampun dah maaf, sekiranya ade salah dan silap, sama ada yg sengaja atau tak d sengajakan.. maklumlah, kdg2 kiter ni x pasan yg ayat atau patah perkataan kiter menyakitkan ati.. so, sekali lagi ampun dan maaf saya pinta...
semoga kiter mendapat keberkatan d bulan mulia ini....
jalani ibadah dengan hati yg ikhlas..
salam ramadan..
sy yg ikhlas-
missylily

7 comments:

jai.jezz ^.~ said...

salam ramadhan... balik kg drive hati2x yerk.. moga ramadhan kali ni memberi seribu satu rahmat buat kamu.. :)

MiSsyLiLy said...

jezz : salam ramadan gak utk jezz.. moga2 dpt lik kg ptg nie.. tak rela 1st ramadan d perantauan.. hehe....

miji said...

selamat berpose haa... balik kg hati2, don't drink n drive hahaha

scha said...

Selamat menjalani ibadah pose..

MiSsyLiLy said...

miji - ok miji.. tp aku selalu drink n drce.. tp drink plain water sajerk.. tak mengape kan?? hehe... selamat berpose..

scha - selamat berpose gak.. lik kg ker??

scha said...

Malam ni lik kg sahur kat sana... huhuhuhu

MiSsyLiLy said...

jumpe di jalanan eh... sy pon mungkin lik gak... jgn lupe jwb tag sy.. hahahaha

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...