Friday, August 28, 2009

saya kepenatan

seperti semalam, ari ni sy sgt kepenatan... sy sgt bz.. sy seperti org tak cukup kaki tangan.. sumer nak kene buat.. termasuk update blog ni jugak.. hahhaha.... yea, sy perlukan energy yg byk ptg ini... sy perlukan juadah yg memberi khasiat dan tenaga.. sy sungguh penat dan tak bermaya... ade idea utk juadah sy ptg nie?? perlu ke nasi atau mee? sila la bg idea...

8 comments:

Nini said...

err..ape juadah yg membina eaa..??
tade idea laa..
kite same jek..
tak mampu nak pk lagik dah..
tepu..
(bukan tebu)
iskk..

~amy liana8886~ said...

ooo..tuk tmbah tenaga baik mkn nasi..kalau mkn mee mcm xberapa kenyang je..mkn byk2..hehehe..

fhad said...

kacip patimah kan ade.. xpun kopi janda ok gak... hehehe

wandhe said...

mlm kaka.h
follow balik yh ka
hehehhehehe

MiSsyLiLy said...

nini - kepuusan semalm telah di buat... nasi ambang,, ade nasi, mee, sayur, ikan masin, ayam.. owh tenaga ku kembali refill ari ni.. hehe

amyliana - ye, spt yg sy ckp ngn nini, sy mkn nasi, me, dan mcm2 lagi.. hehe.. sy kuat!! :P

fhad : kacip kak timah?? yg pink tu bole la minum.. kopi janda??? bkn nak mengoda tapi nak meniaga.. gitu kan iklan nye.. hahaha

wandhe - iyaa, nti kakak follow blognya yaa.. makasih... :)

fhad said...

hahaha siap hafal ek tag iklan tu.. heheh... selamat berpose sis.. erm kamu telah ditag ok.. sila wat.. heheh

jai@jezz said...

nasi + mee la... kalau boleh tambah ayam panggang sekor.. baru leh tambah tenaga kau yg ilang tu.. :)

MiSsyLiLy said...

fhad - haha.. mmg la hafal sbb namer kopi tu kelakar.. :) selamat berpose fhad.. dah buat tag tu.. hehhe

jezz - ayam panggang sekor?? waduhh... bkn tambah enaga.. tambah lemak tuh.. :)

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...