Thursday, August 27, 2009

tag dari nini~

Zaman kanak-kanak saya adalah mase paling best dalam idop sy...

Nama Penuh: *fauziah abd karim..
Tarikh lahir: 19/05/1982
Tempat lahir: Hosp. Daerah Pontian
Tempat Anda Dibesarkan: PONTIAN


1.Siapakah nama kawan rapat anda sewaktu kecil?---> Lin, echa n fizah


2. Apakah permainan masa kecil yang anda ingat?---> teng-teng, baling selipar,mandi parit, kejar2,sorok2, masak2, mak2, kawen2.. hehehe

3.Kalau anda bergaduh dengan kawan anda..apakah kata kata yang anda nyatakan pada mereka?---> xnak geng ngan kau..


4.Di kawasan manakah yang menjadi tempat faveret anda bermain?---> kat maner2 pon ok.. maklum dok kg.. kami bebas meneroka.. hahaha


5.Apakah cita cita anda masa kecil?---> jad cikgu.. cam best je jd cikgu tuh


6.Apakah kartun atau rancangan tv yang andagemari dan masih ingat sampai sekarang?---> blue blink, bugs bunny, alvin n d chipmunk..


7.Makanan ringan apakah yang akan anda borong di kedai?---> kopok mamee, ding dang, kopok durian, kopok yg ade mainan..


8.Nyatakan seorang rakan zaman kanak kanak anda yang anda teringin sangat nak jumpa sekarang..---> sape erk, sumer pun ade jmpe biler blk kg.. :)


9.Apakah gelaran anda masa kecik?-----> ujie.. :)


10.Nyatakan seberapa banyak rakan bloger andayg anda ingin tau zaman kanak kanaknya..---> spidey, zura, scha.hartini hawa, alvin, fhad, puteri.. saper2 yg baca pon bole buat gak...

9 comments:

Nini said...

waa!! cik nini sgt glemer ini hari..

lalalala..

kopok yg ade mainan..??

tak ske laa..sbb kopok die lemau. mainan plak cepat rosak.

haha!! kate 2 posen!! lagi mao demand..

miji said...

nasib baik aku tak kena... tapi kena gak dgn amy liana8886

MiSsyLiLy said...

nini - mmg la glamer... cara2 nak glamer sehari, tag sajer sape2 pasti glamer.. hehehe... tau takpe, kopok tu mmg lemau tp lamer2 d kunyah abis gak akhirnyee.. hahaha...

miji : aku tau ko dah kene, sbb aku aku tak letak namer itu miji.. sian kalo letak nti ko kene wat 2 kali tag ni, utk menglamerkan kami b2.. hehehe

jai.jezz ^.~ said...

Alhamdulillah.. nasib la kau tak taq aku.. hehehehe... lope.u.misslily.. :)

alvin si miskin bercherita.. said...

katun bleu blink??aku pun suka tgk..hahahahaha...best nyer ingat masa dulu2...

~amy liana8886~ said...

mandi parit tu..xtakut lintah ke? huhu..gelii..kalau sungai xpe lintah xberapa ada..

MiSsyLiLy said...

jezz : ko dah kene tag kan, sian kat ko.. takkan nak kene tag byk2.. hehe

alvin : tau erk katun tu?? best nye... susah nak jmpe org yg ingat kartun cumel tu tau.. suker2

amyliana : takde la, takde lintah.. kg kiter tanah gambut.. so air merah, lintah takde.. kalo ade pon ular air.. tp layannn jek.. hehhe

princessjersidd said...

aku pun ley jd glemer gak tiap kali cik lily dpt tag..bagus2

MiSsyLiLy said...

hahaha... sila la bg n buat tag yg d beri yerk cik puteri...

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...