NUFFNANG

Tuesday, September 1, 2009

tag dr amy liana...

chumel btol award dr amyliana nie.. maceh eh... ni sy wat tag jugak...



1.Siapakah kawan yang pertama sekali ketika anda buat blog ini?- tak pham soklan.. :)

2.Siapakah orang yang pertama sekali yang memberi anda award - sape yerk, pu3 kot.. sbb bg follower dier

3.Siapakah orang yang terakhir yang membuat anda nangis - dear


4.Apabila kamu berbuka puasa apa yang anda makan dahulu - minum air ngn kurma


5.Bila anda sedang berangan...siapa yang selalu ganggu anda - hp.. sibuk je dier bunyi2 plak


6.Lagu yang terakhir yang anda dengar - lagu raye la... 1 ari d hari raya


7.Blog siapa yang terakhir anda melawat - amy liana.. trus buat tag dr dier


8.Cerita yang terakhir anda tengok - mlm td citer ali baba ngn 40 penyamun.. :)


9.Novel yang paling anda gemari - tulisan ramlee awang murshid


10.Anda hendak memberi awrd n tag ini kepade - miji -jezz -alvin -fhad -puteri -all d readers..

sila buat tag ini ye kwn2...

7 comments:

~amy liana8886~ said...

hehehe..bagus2 missylily krn sgup ambik tag tu..

miji said...

aku dah kena dah dgn honey bunny, ko bg lagi pulok missylily ooiii...

fhad said...

sis.. fhad dah tag kamu dulu yg ni loh.. fhad kene wwat g ke? ahahah.. kamu ade satu lagi award dan tag kat blog fhad.. amik ea..

Nini said...

adess..penat laa hr neh asek dpt award jek..
walau namaku tak tersenarai..
org len bz mengetag nehh..

MiSsyLiLy said...

amyliana - huhu.. chumel award u.. tq2 eh...

miji - dah dpt eh.. hahaha.. tokseh la wat lg.. kecian..

fhad - fhad penah tag sis yg ni erk.. adei.. tak perasaan pulok... ampun yo... ader award lagi erk.. wah.. glamer.. nti sis amik eh...

nini - ha, nini.. lupe nak tulis namer kamooo.. alololo... kamoo pon wajib buat neh..
WAJIB!!! hahahahahaha

jai@jezz said...

kah kah kah.. aku pon dapat gak.. trimax... :)

MiSsyLiLy said...

jezz- ko kan glamer jezz... mestilah dpt..