NUFFNANG

Friday, September 4, 2009

tag dr miji dan amyliana

kene tag lg dr miji ngn amyliana.. dorang mmg rajin nak tagged n bg award kat akak kan.. hehe.. ape pun... akak rase femes okeh.. ermm... ni aku jwb tag secara berasingan yekk...
[ mr miji ]



tag yg dijawab...

1. nyatakan 6 faktor menarik tentang pemberi award ni..
-miji seorg lelaki
-miji suke lanun
-miji rajin komen kat blog saye
- miji byk citer seram
- miji antara blogger lelaki yg aktif..
- rase nye smpai skng tak penah tgk muke c miji ni


[ amyliana]

tag yg dijawab...

1. nyatakan 6 faktor menarik tentang pemberi award ni
-awek ni cam lemah lembut je org nye
- blog dier meriah..
-rajin bagi kumen
-follow dier sbb jezz yg kenalkan..
-awek terengganu
-happy go lucky


2. setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta @ hobi diri sendiri
- kuat merajuk
-suke cekelat
-sgt merendah diri
-suke berangan
-suke berkwn
-suke menulis
-sukar d jangka
-tak ttp pendirian
-suke gi jenjln



3. Pilih 10 rakan orang penerima award & discripe tentang mereka...

-jezz - awek cun yg maha peramah
-nini - awek yg cam giler2 je
-miji - pak lanun yg rajin bg kumen
- amyliana - rajin gak bg kumen kat blog saye
-fhad - adik yg jugak rajin bg kumen
-alvin - suke bc blog dier.. lucu
-zura - kwn dok sebelah kt dlm cc
- spidey - geng otai yg selalu nmpak sesuatu
- puteri - minah yg dok klang suke berjln tuh
-missdiya - mak buyung yg ade periut yg chumel

hehehe.. walaupon ade yg dah kene tag, aku sesaje jek letak nmer korang.. so, yg penah dpt tu, takyah la buat...

6 comments:

fhad said...

sis.. tag ni fhad da wat jugak ken ngn Jezz... so kire halal ok.. hehehe

jai@jezz said...

adoii.. kamu ni kuat merajuk rupanya.. aisehhh..~ saya dah buat la taq ni lily.. :)

MiSsyLiLy said...

fhad - ok2 dah buat ley excuse..

jezz : haha.. ye jezz, sy sesentap orgnye... huhuhu.. dah buat takpe.. saje jer nak glamer kan kamu.. huhu..

miji said...

hahaha aku ni superhero, so identiti terpaksa dirahsiakan hahaha

MiSsyLiLy said...

miji : ceh superhero lak plak.. cam mr muscle erk?? hehehe

Anonymous said...

Amiable fill someone in on and this enter helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.