NUFFNANG

Monday, October 19, 2009

::: sakit kapla :::

erm, selamat hari isnin.. selamat naik keje.. jap lg dah nak blk pulak kan... bestnye... ley rehat... aku sampai PG subuh td kul 4.00... naik bas transnational skyview... bas yg sgt2 bole mebawa keuntungan berganda pd company tu sendiri.. dah la double decker... sit plak 2+2.. sit kecik.. kalo org slim, ok lah.. kalo insan sehat n di gandingkan ngn insan sehat gak kat sebelah dier, padatt...kene lak mamat yg dok sebelah aku mlm td kaki berdengkur,, waaa, mak takley nak tido... hehehe...

cuti deepavali ari tu aku gerak gi keyell... sajer jenjln.. jumpe kwn2 n atas urusan peribadi... wahhhh, personal nyeee... nti la, ader mase aku citer... agak complicated gak.. erm, takpe2, usaha tangga kejayaan.. ngeh~~

now, sakit pale coz tak cukup tido.. lik kang aku nak rehat sepuasnye.. tp kalo sempat, aku akan update entry xtvt aku g kolumpo..

7 comments:

jai@jezz said...

uish... kesiannya x cukup tido yerk... x per... balik ni tido ngan sepuas2 yerk... tp jgn lupa solat dulu br tido... :)

Nini said...

dtg kulumpo tak roger pon kan..??

iskk..

miji said...

aku pun kurang tidor skrg... ke dah jadi kuat tidor hehehe

~amy liana8886~ said...

tp mmg betul sis..sakit ati bile org sihat yg terlebih duk sbelah kite dlm bas..mmg geram..dh la sempit..mcm bas sekolah rase bas 2 tingkat nie.

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

tasuke hari isnin...kalau boleh..lepas hari ahad biar la hari sabtu semula...

Azmiezas said...

MissLily...datg keyell yer....shopping ke??/...

MiSsyLiLy said...

jezz - letih jezz.. tp now dah okey.. bertenaga.. hehehe....

nini -sorry la nini, bz ngn aktiviti... hehe

miji - huhu, aku cnfius ngn ko.. musti kuat tido kan.. bkn kuran tido.. haha

amyliana - btl amy, dah la sempit, org besar lak yg dok tepi kiter.. siap berdengkur plak tu.. aduhh...

alvin - btl2, ari isnin kan blues.. hehe

azmiezas - tak lah, dtg jumpe kwn2 ngn jmpe family angkat jerk..