Tuesday, October 27, 2009

selamat pengantin baru en khalid!!

ari tu aku ade bgtau, aku nak upload pic kawen encik khalid ngn wifey nye pn zarina.. majlis ni pada 18/10/2009-kat umah pihak pompuan kt klang, selangor... dorang bkn sedara mara aku.. cumer ader kenal2 la ngn family pihak pompuan.. so dah di jemput.. dtg la kan.. so tgk la pic encik khalid jamlus ngn pasangan zarina dato zakaria..

[ gerak nak gi pelamin... cantik tak?? ]

[ sanding kat luar umah ]


[ pelamin kat belah dlm, tak tau dorang gune mase biler.. mlm kot ]


u je, ni cerita lamer.. dah 2 minggu tak update lg... la ni baru ader time.. :)

9 comments:

Nini said...

khalid jamlus menantu dato' laa now eaa..??

owww..

Azmiezas said...

Wifenya anak datuk z yg kaya raya lagi kontroversi tu ker??..(jgn mare kalau salah yer??..akak tanya jer...

BISKUTMARIE(",) said...

kalid jamlus...??
idola tu...
adusss...
hehehe...
:D

MiSsyLiLy said...

nini - a ah menantu dato.. tp dato tu dah ninggal.. so menantu datin je ler.. hehe...

MiSsyLiLy said...

azmiezas - a ah kak.. dato z tu la.. tp dato tu dah ninggal, tinggal la umah nye yg kontroversi tuh.. huhuhu

MiSsyLiLy said...

biskut marie - idola?? hehehe... :)

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

khalid jamlus???cam tak caya jer dia suda tawen

MiSsyLiLy said...

alvin - sudah smpai jodohnye.. tawen la die... :)

iDAN said...

Org kaya Klang ... Klang kat mana agaknya.. keluarga mertua saya org meru.

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...