NUFFNANG

Tuesday, October 6, 2009

teringat kenangan semalam....

ehem, amacam tajuk?? ok tak?? ley wat novel?? ley laku tak?? hehe... kisah nye gini ler..

td pagi, aku bgn awal.. kemas2 brg dlm bonet tu.. erm, bonet kete tu umpama jugak rak kasut bergerak.. biase la aku kan.. nak cpt n senang je kejenye... pastu aku kuar kan 1 beg.. dlm tu ade la 2 diary lamer..niat ati dulu, nak le bkr.. maklum, brg lamer.. hehe... zaman mak mude2 dulu lah.. hehehe... aku selak2 la diary tu.. erm.. diary tu dlm 7 thn lepas kot... mase mula2 belajar bercinta... rajin la pulok, tulis diary.. mase jiwa tgh ade bunga2... wahhh, mak suker you...

diary tu, ade la tulis kisah2 aku dulu.. mule2 kenal seseorg... erm,kalo opismate aku bc blog ni, dorang tau kot sape org tu.. hehehe... mula2 sajer jek nak menguji org tu.. maklumlah, mber nampak nerd jek.. pastu jd kwn.. kwn rapat... setahun berkwn.. pastu kunun2 nak serius... tp tak smpai 3 bln.. hancus... erm, kami ade perangai n habit yg samer.... sbb tu tak serasi... frust?? takde lah.. tak frust pun.. sbb masing2 tau, tak kemaner pon... tp rase terkilan la jugak, hampir setahun jd kwn baik.. kwn rapat.. kongsi ape sajer.. tp d sebbkan nak relation yg lebiy baik(kononnye) trus jd kosong...

bc diary tu, wat aku gelak sendiri... ayat2 sms pon siap tulis dlm diary tu.. sweet sgt... hehehe... jiwang gak aku dulu.... hahahaha.... erm, citer lamer.. now, mamat tu pon dah jd bapak... alhamdulillah, jodoh dier sampai awal.. dulu2, dier kater nak kawen umo 26.. tp awal lak serunye.. syukur la...

kalian2 ade diary?? penah tak bc diary lamer tetibe rase cam nak ulang mase kiter tgh tulis diary tuh... rase, nak feel perasaan kiter time menulis tuh.. erm, paham ke ayat aku nie?? ahh, tibai je lah.. past is past.. aku tau ituuu.. tp tak salah kan kiter ingat blk rase yg indah n seronok mase dulu2... aku sgt bersyukur ngn ape yg aku ade skang.. tp, takde dulu, takde la skang.. mende tu pengalaman yg wat kiter dpt ape yg kiter ader...

13 comments:

jai@jezz said...

alahai.... seumur idup aku x pernah lak aku ader diary nih. =P tapi best gak kan biler baca balik diary lama...

fhad said...

perghhh diari? x penah ade la kak.. tapi seingat saya mase bercinta2 monyet dulu kitorng selalu tukar2 note's je.. hahah.. tu zaman skola.. form 4 baru dpt HP.. baru kenal cinta sms... hahah.. now hancus...

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

kau boleh lelong diary kau tu..rm1juta boleh dapat tu...

miji said...

aku tak pernah ade diary, tapi pernah menulis citer novel sendiri, hehehe biler baca balik mcm hampeiihhh je ayat aku... tapi member ckp aku pandai buat ayat... tah lah...

Quni said...

hehehehe...
kita tak pernah ada diary..
tapi suka baca diary org...
kekadang dairy mak kita kita baca...
( suka baca pujian dia pada anak2 dlm diam )...
hahahaha

Nini said...

penah ade. tp takde laa diary sgt.
jz mcm journal laa. kalau ad bnd nak tules, nak luahkan, kat situ laa ianya terluah.

ad 4 kot..?? mcm2 bnd dalam tu. hee..

yaaa!! feeling tu ad time kite bc blek smua yg kite bc kan sis..?? gile ah!! coming back to memories btol. tb2 cam terawang2 jek.. haha!!

scha said...

Bagus tu Cik Lily.. Teruskan la menulis diary sebab yg terjadi tu pahit bila berlaku tapi berubah manis bila dikenang.... Cewahh! Ayat aku! Ekekeke...

MiSsyLiLy said...

jezz - syok woo bc diary lamer.. fellingg.. hehehe..

fhad - laki mmg tak men diary nie.. pompuan jek la selalunye.. tu pon awl2 thn lah.. hehehe.. untung fhad form 4 ade hp.. akak?? ermm, takde duit sirik jgn harap.. :)

alvin - ko nak beli ke diary buruk aku tu 8 juta.. skang gak aku jual.. hehehhe..

miji - tulis novel?? lagi power.. meh tepek kat blog.. biar kwn2 baca,, ley bagi markah.. hehhe

quni - bc diary org??? wah jauhkan diary anda dr quni.. hehehe.. bc diary mak.. uiks.. yg baik2 ok utk d baca.. hehhe

nini - yeaahh,, felling yg indah kalo bc yg best.. byk bende kiter luper... tetiber terinagt time tgk diary... indahhh....

scha - amboi, ayat mu power sekali.. hahaha... ahit akan manis akhir nye.. weeee~~

~amy liana8886~ said...

amy xde diari..bukan pe takut sgt tulis diari..takut jatuh tgn org n org baca..mesti malu sb dlm diari mesti kite citer smua yg kite nk luahkan..so tuk mengelakkan hanya simpan semua kenangan dlm pale otak je..hehe..

✖sLap mE pLz!™✖ said...

dlu ade sbijik dairi..
tp kne curik huhu..
pas2 da tobat xwat dairi da..

**pehal smp curik dairi org?bkn ade emas pon, t ade duit 5get dlm 2 waaaaaa~ duit skola aq!!!

MiSsyLiLy said...

amyliana - hehe, mmg la maloo kalo ade yg baca tanpe kebenaran... hehe.. tp pale otak sis tak mampo nak smpan byk bende.. pelupee...

slap me plz - wah, kene curik?? ganazz.. so, ader penyebaran tak isi kandung diary tuh??? 5hengget pon byk time skool duluu..

hartinihawa said...

mungkin juga saat yg pernah dirasakan manis itu ketika ini diulang membacanya membuat kan hati bertambah pilu.. waaaaaaaccccaaaaaa!!!!!!

syaf said...

salam..
meh singgah my blog..anda pasti x nyesal munyew...
http://daniel-syaf7788.blogspot.com/