Monday, November 23, 2009

ari tu kelip2, arini??

yeap.. ari tu sy d hantui ngn perasaan debuk2 sbb mate kiri dok lip lap...
tak lamer lepas tu, sy tau jawapan penyebab mate lap lip tu...
skang haruslah rase lege sbb mata suda kembali normal.. weee~~

tp...........
tetibe sedang bersuke ria melayan kebun d fb...
telinga belah kiri berdesing pulak..
kater org tue2 kiter nak dgr berita tak baek...
isk..isk... udah2 le.. cukup2 laa.....
xmo caye.. xmo caye..**geleng2 pale**

7 comments:

~AmyLiana8886~ said...

xusah caya la sis..karut marut je tu..hadapi dgn senyuman..hehe

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

missylily..anda menang motor..sila amik motor tu kat balai polis berhampiran...
**tgk tu..betul kata org tua..kau dah dapat berita gembirakan...

Nini said...

haha!! aziz 'afdlin' alvin wat lawak..

haah sis..org ckp, kalau telinga bedesing ad perkhabaran tak baek..

tp, wallahualam..

takleh cy sgt bnd2 neh..

MiSsyLiLy said...

amy -tulahh.. harap karut marut mengarut.... tp kiter dah di sogok ngn citer camtu.. huhu

MiSsyLiLy said...

alvin - siot jek ko.. i bkn minah rempit taw..hehe

MiSsyLiLy said...

nini - berserah je lah kan nini... **wisau2**

miji said...

bahaya tu kalau telinga berdesing..... baik gi check telinga hehehehe....

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...