Tuesday, November 17, 2009

khas utk seorng teman

entry khas utk seorg teman....



kawan...
aku tau kau sedih..
aku tau kau pedih...
aku tau kau rase kekurangan...
aku tau kau rase kerinduan....


tapi..
tabahla hati... kuat lah jiwa....
kepergian mereka tak lame....
biarkan mereka tenang beribadah di sana....


sesungguhnya..
manusia yang paling kuat,
adalah manusia yang sabar dlm menempuhi dugaan..
tabah dlm merasa kehilangan..


bersyukurlah kawan..
kerana kau mampu melihat mereka ke sane....
apepun cerita antara kau dan mereka..
jgn la kau hiasi dengan air mata...


doakan mereka selamat dan sihat di sane...
dapat menjalani ibadah dgn sempurna...
dan pulang ke pangkuan kaluarga,
dengan penuh kebahagian dan kesyukuran...

p/s- sy tak pandai menulis, tp cukuplah ngn maksud yg tesirat eh... :)

16 comments:

Sp|dEy said...

Thanks So Much fren.............

~ ZuRa ~ said...

hukhuk..sedih lak tetiba..

Sp|dEy said...

kesedihan ni x mmg dpt disembunyikan....ni la br 1st time dlm hdp aku sntiasa berteman airmata....smpai bl aku pn x tau....aku rindu mak aku...aku rindu ayah aku...

BISKUTMARIE(",) said...

ni mesti anak buah A. Samad Said ni....
hee...
:D

MiSsyLiLy said...

spidey - bwk bertenang,, byk2 berdoa pada DIA agar sumer selamat.. jgn sediy lagi eh... ko kene kuat sbb ko kene jg adik2 yg lain...

MiSsyLiLy said...

zura - jgn sediy jugak.. sebab zura jd tongkat kat spidey..

MiSsyLiLy said...

biskut marie - berbakat ka diri ku?? hehehe

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

mak kau g haji ker??tahniah...gelang mekah jgn lupa utk aku nanti..

scha said...
This comment has been removed by the author.
scha said...

http://citraindahlestari.blogspot.com/2009/11/17-november-2009-makna-kehilangan.html

Nini said...

sis lily berpuitis..

hee..cubaan yg baek..

*clap3*

MiSsyLiLy said...

alvin - bkn mak aku gi haji.. tp parents mber aku... :)

MiSsyLiLy said...

scha - dah baca... dah komen jugakk.. hukhuk...sediy lak...

MiSsyLiLy said...

nini - yaaa..... cubaan utk jd anak sedara a. samad said... tade bakat langsung.. huhu

scha said...

Cik Lily kalu nk jadi anak sedara pak samad kena bela janggut putih gak baru masyukkkk.. Ekekeke

MiSsyLiLy said...

scha - janggut putih?? janggut pon takde camne lak nak putih.. kalo rambut kaler kan putih bole?

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...