NUFFNANG

Sunday, January 3, 2010

selamat tahun baru.....

assalamualaikum....
hye sumer...
lamer sungguh tak tulis di blog yg serba sederhana ini.. ewahhh...
windu banget dong....

aku???
terlalu byk cerita baru yg dah jd tak baru skang nie...
almaklum, dah lame.. so takde la br sgt dah kan...

so, thn baru kalian sambut d maner??
di luar berfoya2 or di umah tgk bunga api kat tv?

aku??
aku sambut kt cameron...
bkn atas dasar bersuka2 okey...
tp atas tuntutan keje.. huhu~
tp seyes kate, takde ape celebration pon kat saner..
dok dlm bilik otel tgk tv jugak.. boring!!!

so, azam???
aku???
ermm.. asik aku jek..
mmg la kan.. blog aku mmg la asik aku jek.. haha~

azam baru....
nak jd lebiy baik dr thn dulu2...
nak setelkan utang piutang ngn bank yg byks itu.. hehe
ermm.. dan lagi.. dan lagi.....
byk seh....

aku kat sini lg...
ngn keje n idop baru..
masih berusaha menyesuaikan diri ngn keadaan yg br....
miss my family, my home n my frenss.....
tp, sumerkan 1 penghijrahan..
kalo berhijrah mestilah ke arah yg lebiy baik..
InsyaALLAH...

itu saje bebelan dr aku yg rindu berblogging...
haruslah panjang n padat... haha..padat kah????
insyaAllah, jumpe lagi biler2 sempat yea...

SALAM TAHUN BARU...
SALAM RINDU2...
SALAM SAYANG2 BUAT SUMER....
muahs2... hehehe...
choww...

3 comments:

Nini teDDylicious said...

sis!!

nini kan.. erm.. azam baru mcm tadek lagi..

tp, nini da completekan azam lame..

yieehaa!!

hutang kete setel sudaaaa!!!

ekek!!

hartinihawa said...

No MC plssss!!!

myfuzzyworld said...

Jangan lepaskan peluang utk memenangi 4GB Kingston Data Traveler atau 250GB Maxtor External Hard Disk.

Sila layari:
http://emilayusof.com/2010/01/blog-survey/