Friday, February 11, 2011

abang??

pelik tp benar..
sekali tgk mmg takut..
ganas...

tp biler didekati,
die cume insan biase..
terjerumus ke tmpat yg silap..
hingga ssh nak patah blk semula..

tp..
atas tanggungjwb dan tugas,
aku ikhlas menjaga keperluan..
hingga 1 tahap aku di panggil mama,
sbb tanggungjwb yg aku kotakan..

tp aku ttp perempuan.. muda dan kdg2 giler..
dlm kegilaan aku tu,
tibe2 muncul org yg berperilaku sbg abg..
abg yg seolah2 menjaga adik nya..

aku mmg ade abg..
tp x pnh rase menjd adik..
tibe2 terase ade abg yg menjg adiknye..
mula2 segan biler die tegur psl sesuatu..
tp, nampak die semakin menjg..
aku jd terharu..

hari ini..
tibe2, die hilang..
sedih.. mmg aku sedih..
tp aku cume org kecik yg takde kuase..
aku kehilangan lg...
br minggu lps aku terima berita kehilangan
ari ni, lg sekali...

semoga ALLAH melindungi dia..
terima kasih sbb buat sy rase menjd seorg adik..


2 comments:

algore said...

ye..kekadang memang mcm tu la ra se nya..\namun itu smua irodah tuhan pd kita..
jadi..
terimalah seadanya..dlm hidup ini..
akan dtglag nnt kebahagiaan yg kita impi2kan..amiiin..

✖sLp mE pLz™✖ said...

dgar lagu hujan..

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...