Saturday, April 30, 2011

lagi pasal kehilangan..

blog update minggu ini adalah berkisarkan sedih2 belaka..
erm, br terima berita tentang kehilangan lagi...
dari sesorg kwn rapat yg berkongsi rase mase aku sediy giler ari tu...

mase tu, die cube memahami tp x mendalami..
sebagai kwn, aku appreciate yg die cube bantu bg support n semangat..
sedangkan aku yg rase, aku tau pediy n sediynye mcm mane....

ari nie, die call aku..
dan patah pertame yg die ckp.. die tau dah ape yg aku rase..
kehilangan n kesedihan yg terlampau...

aku sgt paham ape yg die rase saat nie...
amik la mase utk melayan perasaan..
org tak rase, takkan paham kepedihan yg kami rase...
yg dah rase tau cara n bagaimana jln utk hadap n jalani idup seterusnya....

setiap berlaku ade hikmah...
sebagai manusia kite kene terima n berpikiran positif atas ape yg berlaku...
redhakan kepergian mereka...
jgn penah menyesal krn dia pergi bersama cinta hingga ke akhir hayatnya...

entry ini mengingatkan aku pada seseorg..
al-fatihah

No comments:

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...