Monday, July 25, 2011

Demam Durian

musim doyan dah tibe....
aku ni kalo ngn durian mmg pantang..
pantang nampak..
mmg laju jek...
musim durian kali ni je,
ntah berape rm duit abes beli durian...

ye lah, kami xde kebun..
harap farm ville x kuar hasil pon..

semalam, ade hamba Allah yg baikkkkk atiiiii...
dtg anta durian kat umah..
ihikss, baiknyee..
cume...
kurang byk lah... hehehe...
ape pun tq eh.. :)

tetibe nak snap pic..

5 bijik yg comel2 belaka....
sedapnyyeee...
.
.
ade miaww di situ..
kucing tido..
pastu kuning, isi tebal, pait2 pulak.. perghhh.. aku di syurga rupanyaaa.... nyummmm
aku mmg gemar yg pait2 tu...
mmg gemar sgt la..
demam ke panas ke, tu citer lain...
yg penting puas...
info : durian sbnr nye tak bgs, selain dr kandungan gula yg tinggi, ia juga sgt tak bgus utk buah pinggang...
tp masalah aku, tak bole cntrol napsu.. :(
sbb buas sgt napsu nye..
tu yg jadi
mcm ni
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

xsampai stgh jam.
...sekian terima kasih...
:)

2 comments:

~AmyLiana8886~ said...

sis..lamanya xsinggah..huhuhu..rindu sgt2....pe kabar sekarang nie..nasib sis singgah kat amy....

LiLy Purple said...

amy... :)

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...