Wednesday, July 6, 2011

special ke???

simple je entry nie..
mase naik kete 7 org kat entry sblm nie, ade aku bgtau aku gi minum kat petaling jaya..
dorang bwk aku jauh2 n semate2 nak bg aku rase air yg istimewa...
air.... LILY SPECIAL.. hehehe
dorang kan pngil aku lily..
ni la air special utk aku...
lihat la air yg kalepul tu..

besar punya.... air tu ice blnded, 3 kaler, 3 perase.. strawberry+honey dew+durian belandaa.... ade nata de coco ngn laici.. sedapppp.. i like it.. dpn tu adalah mee Raja.. sdp jugakk... tp utk pengemar pedas, haruslah mintak cili potong.. br la kaww!!

menikmati LILY sPECIAL.. aahhh, segarr.. ehehe.. sila abaikan muke yg x semengah tu.. pukul 2.30 pg punye pic.. harap memahami... :)

restoren ni,mmg best.. table die sepanjang kaki lima.. bukan main lg.. tp menu mmg out punyee.. mewah.. byk gilerr pilihan...sedap pon sedap.. mmg kene ngn citarase.. nyummm.. malangnye aku lupe name kedai tu.. MURNI s22 kot.. ntah la.. lupee..... dlm byk2 pilihan menu, paling special selain dr lily special ialah..


air i love you..
air i miss you...
air i kiss you...

ni bkn rekaan.. ni kisah benar.. malangnye lupe nak amik pic menu tu...
ape pun mmg best.. i like.. hehe

3 comments:

[sutera kasih] said...

air pun ada nama lily hehe special tu :)

algore said...

sedaapnyaaa....

MiSsyLiLy said...

sutera kasih - tu la pasal... tu yg excited nak try... :)

algore - mmg la sedap.. :)

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...