Friday, September 23, 2011

Bengkel Pelaksanaan Kemahiran Kaunseling Islam siri 01/2011e

Assalamualaikum..
19-21 september, aku kursus kat JB. Actually, bkn kursus tp bengkel.. tp same je pon.. hehe... kursus ni 3 ari 2 mlm bertempat di hotel Tropical Inn Johor Bahru. Bengkel ni mmg menarik, lagi2 penceramah yang datang adalah yang terbaekk..

Ada silap sket la board nie,sepatutnye ' BAHAGIAN RAWATAN & PEMULIHAN ' je.. Perubatan tu patut xde.

my room.. ralat sungguh rasenye x dpt bilik 1905... my lucky num.. hehe

jb dr tingkat 19

dah dkt 2 tahun aku tglkan Jb... byk btl berubah.. kalo drive, silap2 ley sesat.. hehe

aku n zila, mase rehat kul 5.. sempat lg gi window shopping kat kota raya b4 tutup utk renovation..

zila, me n zaty.. kawan lameeeee.... hehehe

cik izaty dan clientnye, en ahmad... heee... aku pun kene gak jd caunselor kunun2.. tp pic x amik plak... rugi... :)

selesai suda!!! kami suda dpt sijil.. hehe

wanita- wanita.. eh silap... ustazah2 sementara.. :)

last lunch at tropical inn... not bad la makanan die... i like...

Bengkel yang sgt bagus, byk maklumat yang di kongsi. Ayat-ayat yang baik untuk kita pun di beri. Kadang-kadang, kite x tau yg kite nie sakit... fizikal sihat tp jiwa kite ni sakit.... so, kiter perlu terapi2 utk memulihkan jiwa kite yg sakit nie. erm, byk.. nti ada mase, aku kongsi lagi ye..
wassalam

No comments:

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...