Saturday, September 17, 2011

open House!!

assalamualaikum...

erm, semalam kan cuti.. ari malaysia..
so, ade la 2 jemputan open house..
kat segamat ngn melaka...

jauh gak tu,
tp bos yg jemput kan, xkan x dtg... heee....

gerak dr muar kul 2.30.. trus ke pekan jabi segamat...
sesat2 lagi... pusing2 lagi... dekat 2 jam gak la... hehe..
act tu umah my bos kicik..
ade majlis kenduri potong jambul sekali..
tp syg, xde pic plak.. :)

dlm kul 5, gerak ke melaka plak...
ade open house lg 1..
tp b4 gi sane, singgah umah mber kat merlimau dulu...
beraye jap....

ni zura n family.. sian tgk die bwk perot die yg bolat2 chomel tu...

ni helmy ngn isa.. aku, emy,isa n tunang isa naik 1 kete...

musa, wak sahar n ujang 1 kete... :)

pas raye kat umah nadirah... sekali ngn die gi ke tiang 2.. ade open housee....
sampai2 jek, tgk cam kenduri kawen.. siap khemah bagai.. perghh...
meriah...
isa dan tunangnye.... pas majlis bergegas anta cik tunang blk batu pahat... ha, tu la menu special.. jagung bakar....

aku, emy n nadirah..... nampak x cahaya keimanan kat spec aku tu.. heh...

aku with nurul.. tunang wawan...


saya la tu.. peace yowww.....

pas kenyang.. trus blk umah.. mandi, rehat n tido... erm... aman....

1 comment:

algore said...

terima kasiiih sesangat datang uamh saya..tak sangka tau u dtg..ingat nk kompang skali mlm tu...bio gempak lg...
apa pun i love you for coming my open house....
thanks!!!!

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...