Saturday, September 17, 2011

saloooon... :)

tgk tajuk, teringat plak citer saloon..
ade kan dulu movie tu,
kalo x silap, raja farah heroinnye..
kalo x cy, try google.. :)

sbnar nye aku nak cite pasal rambut...
wat rambot kat saloon mase raye ari tu..
raye ke 2 ptg br nk wat rambot..
hehe.. entry lapoks br nak cerita kannn..
aku wat kat saloon uniq kat pontian sane tu..
dah lame aku jd pelanggan setia saloon nie..
selesa kot.. amoi tu pon dah kenal dah.. :)

citer byk x guna
tgk la gambo, saat aku nak ubh rambut utk wat digital curl...

hehe.. cam kene karen dah aku tgk nye... tp wat digital curl nie lagi kejap n relaks dr wat rebonding yg hazab menahan pedih kulit pale n lame plak tu.... nak melawa, redha je la kannnn..

dan hasil rambot di raye ke 2....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
x ya scroll lame2, x suprise sgt pong...



[ tumpukan perhatian pd rambut yerk.. bkn pada spec beso tu, muahaha.. ]

huhu... x la nmpak sgt ke kerintingan nye.. sebab die nmpak bergulung jek... tp i like coz die nampak natural n ber volume.. aiceh... x penah wat rambut camni.. selau rebonding tukar cutting jek.. ni lain sket.. x la susah pon nak jaga.. boh minyak, pusing2 pakai jari.. siaappppp!!!!

k la.. done entry pasal rambut... :)

No comments:

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...