Sunday, October 2, 2011

Busy ke kak??

mmg aku bz sket skng ni.. jarang dpt msk blog.. lg la nak round blog kwn2...
skng aku d amanahkan utk buat blog Kelab Keluarga kat tempat keje aku tu..
xde la terer pun psl blog nie, tp dah di beri tanggungjwb kan.. so buat je lah..

tp yg peritnye, kene guna ayat formal la..
ye la, blog ni, sukati akak abg aku la, nak wat cemane pon..
tp yg tu kene skema rama plak..
payah btl rase nye nak ngayat.. puuhhh...

so sape2 rajin nak masuk n kalo ade kumen membina, sila lah ke KELAB
sorry la kalo ayat tunggang terbalik...
heeee

No comments:

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...