Sunday, October 2, 2011

kene injection?? TIDAKKKKK

28/09/2011, sehari pas openhouse kelab, tetibe ade akak misi dtg naik van kesihatan.. rupe2nye ade suntikan vaksin hepatitis b utk kali yg ke 3.. dulu 2 kali penah kene.. now yg last punye.. tetibe jd seram sejuk.. rase nak demam.. iskk... x suke - x suke... sakit... :(

tengok akak2 misi ni.. cantik kan.. tp nape aku nmpak dorang ni menakutkan??? alahaii.. seram sejuk den...

teringat mase suntikan yg 1st, aku ok je... rileks jek.. tp suntikan yg ke 2, time tu ramai sgt yg menakut2kan aku.. yg dah kene sume muke cemerut... bile tibe turn aku.. ley plak aku duduk xnak gerak2.. pastu tetibe meleleh je air mate, padahal bibir senyum jek.. adui... takut giler, last2 akak misi tu dtg sebelah aku nak inject.. aku meleleh air mate cam kene kawen pakse, kate en mahmud.. huahuahua... tu yg kali ke 3 ni aku rase cam nak demam.. sejuk jek.. isk2...

tp untuk elakkan aku jd lg takut, seram n nak nangis... aku jd org pertama kene inject mase nie.. fuh.... kene gelakkan aje la.. tp mmg sakit beb... bergenang jugak lah air mate nie.. x tumpah jek.

jgn tiru aksi ini.. haha.. padahal... tu ttp muke, takut ternangis.. tgk dlm gambo tu, btl kan dorang tgh gelakkan aku.. cet...

tp pas selesai jek aku kene inject, time tu la nak kenekan org plak.. huahua.. kejammm, sronok2... aku ckp, sakit giler.. rase nk pengsan... pastu dorang pon takut, nak nangis, nak lari, x nak inject... kalo x caye korang tgk pic nie..


en mahmud kat belakang, jaga tok taha, takut tok lari.. amir sedang menangis2 takut kene inject.. huahahaha..

ok lah, sampai sini dulu.. erm, korang caye ke cerita aku yg last tu?? tak percaye?? apsal x caye plak??? erm, xpelah... bagus lah.... sbb cite perenggan last tu mmg tak betul punn... heeeehe...
Ampun!!!

2 comments:

Anonymous said...

Pesal ko gmpk sgt derrr

Anonymous said...

*Gmok*

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...