NUFFNANG

Sunday, December 4, 2011

AADK Idol Part 2

sambungan dr AADK part 1... dgn keterpaksaan, aku pg jugak ke pertandingan seterusnye kat Jb... pengalaman yg amat menakutkan sebenarnye... sgt2 takut.. malu.. sedar diri wooo, bkn sdp sgt sore pon..suke2 bole la... tp.... arghhh....

pertandingan ni wat 4hb nov 2011.. ari jumaat.. pakai la bj kurung.. ayu gitu kan.. huahuahua... ni sume last minit cr bj okey.. takde pilihan.. amik je ape yg ade...

kuar dr pusat kul 6.00 pagi... sampai jd, dkt2 kul 8.30.... siap reg sume, dpt no 3 bg kategori duet... tp campur ngn solo, dlm no belas2 la kot... tp kesian tgk karaoke n p.a system.. asik stuck jek.. maklum la guna cd.. skng mane pakai cd2 lg.. sume pakai lappy n pendrive jek... kesian sgt2...



lalalalalalal~~~ nyanyi2... hehehe.. jangan pisahkan gitu... adui.. ikut sedap je lah.. up jadi kan...

sijil penyertaan.. sampai skang x print name lg... ade jek dlm laci..

ladies n gentleman.. di istiharkan kami adalah pemenang terkalah.. hahahahaha.. i can take it as a corot laa... haha mmg corot pon.. dpt no 5 dr 5 peserta duet... hahahahaha.. tp best la, dpt piala, dpt sijil n dpt hamper... tp....... masalahnyee......

masalahnyeeeee.... aku ttp kene pegi peringnkat zon kat n9 10hb nti.. sebab 5 teratas kene ke peringkat zon pulak... aduyaii.. bole dmm la macam nie... tolong laaaaaa......
2 dari kanan tu wakil solo dr PSM.. dpt no 1 okey.. sedap sore die...

aku tak tau, ini tuah or tak tuah.. hahaha.. ye la, mase peringkat awal dulu pun takde tandingan.. ni pun dah kalah ttp kene gi jugak.. ko pk ape??? hahaha... tp setel je sume.. aku terus ckp ngn boss aku, plz cr ganti.. aku tak nak masuk... ape pun jadi.. tidak!!!!!!!!!! boss pon kate.. ok lah.. sy nampak awk ulanng alik masuk toilet td.. takut sgt ke?? hahahahahaha... btl la tu.. 4 kali kuar masuk beb...so, aku bole tarik napas lege... dan bercuti raye aji ngn gembira.. tp naik cuti ade khabar lain pulakk.. oh no.... plzz....

No comments: