Tuesday, February 21, 2012

kalaulah.....

kalaulah.....
aku bole pergi ke 1 tempat yg tenang.. rileks.. utk lupe kan semua masalah yg mengganggu jiwa...

kalaulah..
aku bole membeli belah sendiri tanpe had or kekangan kewangan secara bersendiri...

kalaulah....
aku tak perlu pk or bersusah payah menjaga ati sape2 kecuali diri sendiri......

kalaulah......
aku x payah pg kerja, hanya duduk umah n berehat tanpe perlu berbuat ape2.....

kalaulah....
aku bole menjadi ape yg aku ingin kan.... artis.. wartawan... pramugari.... tukang masak.. mak andam..

kalaulah....
aku dikelilingi insan2 yg memahami, menyayangi takde iri hati sesama sendiri....

kalaulah.....
aku sentiasa bahagia tanpe ade dugaan n cabaran yg perlu aku tempuh hingga sakitkan kepala...


kalaulah sume diatas berlaku pada diri aku.. maka aku bukanlah manusia normal.. yg mane aku mungkin tergolong dalam golongan insan bahagia yg mungkin duduk di spital bahagia..... life is good, cool n full of suprise... ape yg berlaku adalah yg terbaek yg tuhan dah tentukan utk kiter... yg penting kiter kuat, redha n bersyukur ngn ape yg kite ada n berusaha utk memperbaiki diri supaya lebiy sempurna dan bahagia... peace... wasalam...

1 comment:

Minah Gedeban said...

Kalau lah... Jeng Jeng Jeng...

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...