Thursday, February 2, 2012

Macam-Macam Hal

Seminggu, dua ni.. mcm2 ade dlm pikiran aku tau... ade beberape perkara yg jd, kejutan buat aku n wan... ok, skng ni, aku byk share ngn dak wan n la.. ntah la, kdg2 rase aku ngn wan ni 1 nasib kot.. kene pk masalah org.. hahahaha.. sian kite kan... ntahlah, tp masalah yg ade dah tahap serius dah nie... as a fren kite doakan die terlepas dr masalah die yg tak tau bile  bermula n bile plk akan berakhir.. sekian cier masalah.. hahaha.. bengong.. :P

1 comment:

yul said...

amin... smoge mslh lari jauh2.. :)

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...