Monday, February 13, 2012

Penat

Assalamualaikum....

lama tak update blog.. byk stori tak update.. takde mood.. penat pon ye gak.. bz manjang.. ni br balik dari perak, umah mber kenduri kawen, gi lawatan kat kinta n cameron highland... b4 tu, kusus 2 ari kat Sg Besi.. Penat tak abis lg.....

Buka2 blog jek tgk ade awaiting komen...  Dr hamba Allah mane pun tak tau.. tgk komen mcm nak gadoh.. hehehe.. die kate nak jumpa... Alhamdulillah, camtu lebiy baik kot...dalam komen pon kate dah berusia kan.. kalo tak puas ati ke ape, bole dtg, ckp.. takpun call... kdg2 kite ni tak pasan kalo ade yg terkecilkan ati org.. so, better ckp btl2, kalo aku salah, bole minta maaf.. Takut salah faham or silap penerimaan.... ok? kalo nak dtg bgtau ye... bole kiter lepak mkn mee bandung dulu... aku ni umo dah almost 30, tak mau la gado mcm budak2.... setel secara dewasa n berani.. jgn biar marah n dendam dlm ati.. nti jd racun n jd dosa.. aku tak malu nak minta maaf kalo aku salah n aku jugak tak lokek ngn kemaafan kalo kamu salah... so, be matured..  call or sms me.. tak pun fb jek... i'm waiting.. Assalamualaikum....

No comments:

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...