Wednesday, February 15, 2012

Post Last Utk Orang Tuuu

ari ni, org tu ade anta komen lagi... kutuk baek punye.. takpe lah.. ni adalah post last utk kamu... aku tak kisah la ape yang ade dlm ati n kepala kamu.. benci ke, sakit ati ke... aku tak kisah dah.... terpulang lah... yang penting aku senang ngn ape yg aku ade.. aku tak dendam ngn sape2.... aku bersyukur ngn ape yg tuhan bagi.. fizikal yg sihat, mental yg waras n kesempurnaan kehidupan... alhamdulillah....

utk kamu, semoga tuhan bagi mental yg waras utk berfikir dgn baik n matang.. jaga diri baek2... jgn terlalu marah n dendam, takut makan diri... aku tetap mcm ni ttp kat sini, kalo berhajat sgt nak dtg silakan.. aku terima dgn tangan terbuka.. ni adalah post terakhir utk kamu yg prihatin.. semoga kamu sentiasa bahagia dgn cara kamu nie... okey.. sampai sini dulu.. rajin2 la melawat blog aku yerk.. moga2 rezeki aku lebih murah, pahala bertambah.. amin ya rabbal alamin.. wassalam...

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...