Sunday, March 25, 2012

update

Lame nyee rase tak update blog.. rinduuuuu... hehehe... nak citer ape eh??? owh td aku gi tgk SEEFOOD ngn im... komen?? ok, sape je nak dgr komen lidas aku eh.. sume pun ade je tak kene kan?? btl tak?? ** angguk2 pale... nti la biler senang aku cite la pasal ikan-ikan laut tu yaa....

La ni mata blm ngantuk plak... ermmm, kene sound dek im td.. pgg barang die.. padan muke dah kene marah.. wakakaka..... terus jammed mate tak mo tido.. tp mak ok je nokss....esok ok punye sbb nk g mandi2 kt gunung ledang.. wehuuuu......

ok la, sok nak bgn pagi...nak bako ayam.. cewahhh, bwk bekal ayam bako... rase tak tau la... hentam je la. janji ley mkn... rezeki... ok selamat malam... byeeee

Sunday, March 18, 2012

Selamat Penantin Baru Zila

Selamat Pengantin Baru Zila

03/03/12 ( Sabtu ) -Nikah
04/03/12 ( Ahad ) - Sanding

Hari pernikahan Cik Zila

Abg Chik control cuak.. hehe

Me wit Zila..

Malam Berinai


@ pasng pengantin.. Zila n Abg die...


Minah ni ada la pengacara TV !. Caya tak kalo aku ckp zila kawen masuk TV.. :)

Haaaa... btl kan???? hehehe..... cam retis beb, ko ado?? aku takdooo. hehehee

Hari bersanding.. merah youuuu
aku ngn Zila... wa maintain neutral beauty.. hahaha... bluerkkkk

Selama Pengantin Baru Zila.. Moga bahagia selamanye... :)

** ari ni 21/3/2012. Pn Norazila dah demam2 n simptom2 buatan org dah mcm merebak... hehe.. Rezeki... Semoga sihat2 selalu yerk,,, muahhh... :)

Friday, March 9, 2012

Cameron Highland..

Ni sambungan entry dari kenduri kahwin isa tu... sbbnye.. blk je dari majlis kenduri kat umah die, gi wat lawatan kat ulu kinta. pastu kiter bermalam la kat cameron highland.. amacam? ada suka tak?? hehehe... mesti la sukaa... free kannnnn.... huhuhu... Alhamdulilah, sebulan 2 ni rezeki bercuti free jek.. syukur2... :)
Sampai kat sane dalam pukul 6 ptg... masuk apartment bersiap2, pastu kuar gi pasar malam...
sedang pilih magnet yg berkenan.. apsal zaty camtu eh?? teruja ke?? hehe
pasar malam beli makan laa.... beli magnet, beli jagung... beli kuew tiow... sedapnyeee.. yg penting kene beli trademark cameron.... ape die???? yaa betullll... stoberi.... huhuhu.....
pilih kak jgn tak pilih...

kalo dtg cameron tak sah kalo tak mkn sate stoberi..slurppp

bunga2 yg kate tahan 6 bln.. sini bg aku, 6 ari pun tak tentuu... hehe
pas blk dari pasar malam, masuk umah tido.. lene sgt.. sejuk... bestt... nyaman..... :) esok pagi nye, kul 8 dah mula kemas brg masuk bas. nak check out n gi pusing2 cameron jap... mula2 pegi kat ladang stoberi.. masuk jek, tak petik pon.. tp ade la 3 org awek tu kan, bole plak die capai stoberi tu dari luar.. dpt la 2 bijik stoberi rembat segar dr ladang... hehehe
suke beno muke aku tu... cam nak mkn je si wan.. bkn pe, payah bebeno nak
amik pic ngn die.. tu yg sengih mcm nak mkn owangg....

kalo takde stoberi lagi bkn g cameron... suke pic nie...

gadis2 pemetik stoberi... tetttt... hehehe
pas tgk stoberi, kiter gerak ke pasar pagi pulak.. mcm pasar malam jugak. mcm2 ade.. tp semalam kat pasar malam terlalu ramai org. kat sini bole la sambung shoping dgn tenang.. harga pun tak berbeza.. sila-sila, pilih ape yg patut...
pilih jgn tak pilih.... mcm2 adaaaaaaaaaaa..... en din, garang nmpk..






bersame abg2.... ptt la gambo ni terang.. abg zul ade upenyeeee.. heee..
jgn mare yerkk.... peace!!!
Dah abis shoping, dah abes duit... naik bas yerk... last singgah kat  ladang teh... tgk teh, amik gambo... mula2 nak mkn scone tp bas dah hon2.. hampeh tol....
nmpak sedap.. nyummy.. tp tak sempat nak mkn scone... :(

ladang teh.... jom kite nyanyi..
'dindaaaa...kandaaaaa... burung pun turut menyanyi..'

aweksss

me-zaty n zila... uwaaa, panasss sgt time nie....

aku n zila....

suke gambo nie.. like...

mama bersame anak2 nye...hehehe

bye2 cameron... sempat posing lg... padahal drver bas dah hon2 dah.. dengki!!
balik ikut jalan tapah, okey, u guys tau la kan jln tu.. aku pakse mate tido je lah.. kang muntah, sape nak tlg... huuu... sedar2 jek kat lata iskandar.. fuyyoo.... dulu mase lalu sini mmg kepingin nak singgah, kali ni jd kenyataan.. air di sejuk giler... best sgt....tak mandi pon, main2 air jek...
lata iskandar-terbaek

sejuknyeee air die.. best sgt.... :)
stgh jam kat sini, ktorg pon gerak blk.. tp asik la singgah memanjang.. huhu.. dah mkn kat lata iskandar, singgah hentian tapah, hentian seremban.. br balik umah.. hehe... ape pun, sonok la rombongan cik kiah ngn mber2 keje ade yg tua, muda n remaja mcm ai kan.. hehehe.... harap2, dptlah trip free lg, di mase2 akan dtg... heee...

Monday, March 5, 2012

Selamat Pengantin Baru Isa

SELAMAT PENGANTIN BARI ISA..
skng dah masuk musim mengawan la...
ramai betol yg wat kenduri kawen..
bangkrap mak taww.. asik beli hadiah jek.. hehehe
tp takpe ikhlas dan pelaburan..
muahahaha... dah2, jom layan gambo....

Ni masa kenduri kawen isa kat umah belah pompuan kat B.pahat.. masing3 skema pas blk dr taklimat KP kat JB... sampai pon dah kul 3lebiy...

4hb March 2012 - Prt Soga, Semerah . Batu Pahat...

Seminggu kemudian kami berombongan plak ke Perak utk ke meraikan Isa kat Kg dia.. best taww.. huhuhu.. rombongan cik Kiah gitu la....
okey, ni rombongan cik Kiah.. sume beratur yek. nak naik alza...

dah siap mkn??? blk jln kaki eh bakar lemak... sape pakai kasut tumit tu,
paham2 sudah.. **say la tu.. uwaaa... sakit kaki...

sebelah umah isa ade sungai,... best giler.. rase nnak lompt je taww..

dah kuar dr umah isa, mase stanndby nak blk. isa pun sampai ngn wife die.. dpt la jumpe dorang...

isa n fika
utk isa n fika

SELAMAT PENGANTIN BARU
SEMOGA BAHAGIA SELAMANYA
DAPAT BABY BYK-BYK.. HEHHE

masa entry ni di tulis, dah sebulan la isa kawen.. dgr2 ade simptom pening2... adakah?? heee..... tak sia2 hang dpt kursus jangka pendek dr emy n an.... huahuahua...
oke.. bye2..

Update


kate nak mesyuarat... bole plak die ilang... tensi mak...
skng tgh tgu n tguu......
perot dah lapo plak... mkn mee hon goreng best kan...
sidol plan ni memekak jek..
ko nak blah, ko blah je lah...
bole???
hahahhahaha...
giler!!

Sunday, March 4, 2012

SELAMAT PENGANTIN BARU


SELAMAT PENGANTIN BARU!!!

NORAZILA MISRON n KU ABDULLAH ( tiada dlm pict )

HELMY SLLEH n PASANGAN ( nama tak ingat.. sowyyy )

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...