Thursday, May 17, 2012

Entry 9 bulan yg lepas part 3




Mr fiance???

Die seorg yg biase.. sederhana.. kecik je pon..

Ape yg buat aku tertarik pd mr fiancé???

1.       Kesabaran melayan kerenah aku yg sgt2 susah difahami… ye, aku mempunyai perangai yg agak menjengkelkan.. terutama pd sesiapa yg rapat ngn aku.. kesabaran die melayan kerenah aku mungkin melembutkan ati wanitaku.. auwww…. Hehe..
2.       Sifat sebagai pembimbing… ini yg ptt ade pada setiap lelaki.. lelaki akan jd ketua keluarga, nakhoda kepada sebuah kapal kehidupan… kalo die tak mampu nak lead kapal tu menuju ke destinasi yg betul.. silap2 hanyut di lambung ombak n mungkin karam jugak kapal tu.. so, lu pikir la sendiri….
3.       Ape lg eh…. Dah la kot… kang muntah pulak org baca nti.. hahaha

namun tiap kelebihan ade kekurangan nye juga… biase lah kan.. name pon manusia… tp kite berusaha utk menanganinye, utk menjadikan idup lebiy sempurna… InsyaAllah

1 comment:

algore said...

HE HE HE..
so sweat baby...

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...