Thursday, May 17, 2012

Entry 9 Bulan Yg Lepas


Entry ni aku perap selama 9 bln sebelum aku ade kekuatan nak Publish..... Byk bende yg org tak tau... Byk bende yg menjadi kerhsiaan.. kenape?? sbb aku malu... ntah, lately mmg rase malu jek.. hehehehe...


Tarikh                    :               1 sept 2011
Masa                     :               6.52am
Lokasi                    :               kampong

Ari ni 3 hari raye.. masih d kampong..  dlm mase tak sampai 24 jam aku akan bergelar tunangan org.. pelik tp benar.. xde preparation.. xde bj lawa.. xde hantaran… semua serba laju n sederhana..  cadangan asal, cume nak dtg beraye n berkenalan.. paling byk pun merisik… tp lain dah jadi…

Aku?? Ntah, masih tak percaya ape yg dah n akan berlaku… aku cume ikut arus.. follow the flow… 29 thn lebiy aku hidup.. hampir 10 thn aku dah berdikari..  tambah lg ngn perangai aku yg degil.. aku sendiri x jangka ade lelaki yg nak ngn aku nie.. pelik..

X teruja ke? Xpulak.. cume rase segan n gementar.. minta semua berjln ngn lancar… rase sedikit terkilan, my sweetest n bestest fren senyap sampai sekarang.. die rase akan kehlangan kot.. pdhal die ptt tau, die takkan ilang aku selamanya.. lokasi die yg aku sendiri tau, merisaukan.. ye, perasaan aku yg berbaur2… sume pon ade… arghhhh… tetibe rase nak nangis…

Aku cume aku, ade impian, ade harapan, ade cita-cita…. Namun aku redha ngn ketentuan tuhan.. aku cume minta terbaik utk aku dan semua.. kalo ini yang terbaek, syukur Alhamdulillah….



Nota kaki : post ini akan aku publish bile aku dah cukup bersedia…. 

No comments:

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...