Thursday, May 17, 2012

That Day - 01 September 2011

Hari ini dalam sejarah.
Semua serba laju, sederhana... macam citer kat sini dan kat sini....
So, disebabkan semua tibe2 n tak di rancang,
takdela photographer n pelamin lawa..
yg ade semua sederhana jek.. bersyukur jugak la, dipermudahkan sume urusan.. kalo pk2 balik pun, kalo rancang sume, confirm bajet  melambung..hehehe

Bilik sepah.. anak2 angkt kat atas katil.. hehehe
ngn hantaran ekspress.. 3 jam siap beli, lipat n letak atas dulang.. hehehehe
  

future mother in law sarung cincin risik

future sister in law sarung cincin tunang

ngn hantaran dari si dia-  sempurna kan? untung le ade barang dah siap.. hehe

ngn mak tersayang

ngn kakak-teman aku utk explorace cr brg tunang.. hehe

ngn qiqi.... pasni tgu die plak tunang.. tp tak tau bile

anak2 sedara ucuk acin.. hehehe

saya dan dia.. ehemmm.. hikhik

i'm taken... dalam mase tak sampai sebulan lagi, saya akan dimiliki.. auwwww.. ayat tak bole blah.. hehehehehe
Semoga apa yang diharapkan, di impikan akan jd kenyataan dani permudahkan oleh Allah S.W.T... Amin.... 

1 comment:

algore said...

Honey...
bila ingat peristiwa tu..mmg mcm baru semalam jer berlaku..
hakikatnya dh setahun kan..
apa pon..semua ni Tuhan yg takdirkan..kita harus terima seadanya demi kebaikan,,,
Abang harap kita akan bahagia hingga ke akhir hayat nani..Amiin..

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...