Friday, June 22, 2012

Bebelan Malam-Malam....

Assalamualaikum......

rase nak tulis something.. tp tak tau nak bukak topic ape... nak upload citer psl nikah ari tu, gambo blm curi lagi kat fb lain.... so nak citer pasal ape eh..... ok2, aku nak citer pasal life aku la... sape2 yg tak suke, meluat ke.. sila la tutup.. sape yg suke teruskan bacaan anda kerana anda sdg membaca blog seseorang yg perasan artiss.. haaa, jgn jeleeeessssss ehhhh... huhuhuhu

ok, pas 22 hari berstatus isteri... isteri katenyeeee... teringat plak mase sembang2 ngn zila kat opis ari tu, biler die tanye 'kak, laki ko ade kat umah ke?' aku dgr je perkataan 'laki ko' cam mencanak bulu telinga aku... geli la weiiii....ok, bukan tak suke yea, tp mungkin baru sgt kot, so geli geleman makcik... grrrrr...... ok2, pas 22 ari bergelar isteri, ape perasaan aku... ni moment2 penting nie...biase aku dok sorang kan.. sume wat sendiri.. ni dok berdua.. sume bende wat bersame... ehemm.. wat bersame okeh, dlm kurungan bekerjasama..... hehehehe...... ok, jgn pk lain... huh~

Tapi, byk bende kene tolak ansur la... kalo dulu2, mls2 bole melepak jek... lantak la kan, dok sorang.. ni tak la bole camtu..... kene pk yg sorang lg.... tp bersyukur la, yg sorang lg tu rajin byk dr aku.... cume aku cam tak bole ubah perangai aku yg kuat marah n merajuk nie.. ntah laaa, sentap laaa... bende2 simple kot bole sentap.... ok, perempuan mmg camtu kot, jiwa halusss, maksudnye bende simple bagi mereka2 lelaki tp tak simple bagi perempuan, sbb kiter pk, kalo belum kawin bole buat, nape lepas kawen tak bole kan... lg 1 kene belaja terima kalo kdg2 hobi die bole jd no 1... rasenye bende ni realiti kot... kdg2 la kot.. tak la ari2.. kalo ari2 ko tido luar la.... huhuhuhu...

Lagi ape eh.... ermmm, blm byk lg la.. baru 22 ari kan, tolak 3 ari kusus, br 19 ari, so blm byk lg yg aku belum nampak..rasenye kiter perlu berape lame utk kenal pasangan kiter?? seumur hidup agaknye...... well, we will see... sume org harapkan terbaik dlm idup.. kan..kan.... so, go fo it... chaiyokkkchaiyokkkkk.....

No comments:

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...