Tuesday, June 12, 2012

CeriTa CeriTi....

Assalamualaikum....
Halluuuuu... Murning U olllsss...
Mcmane yg dah janji last week..

Minggu ni akan bermula ceritara aku..
byk episod tau..
kalo bole taknak terlepas 1 pon,
ni kan diary aku, so semua nya ada disini..

Okey... 
1st episod.. hehehehe....

Takde la complete sgt pon.. byk bende yg aku wat pon tak amik gambo.. so ape yg ado je lah kan...
Kahwen ni kan, taklah sng sgt..
kalo ko byk duit, byk kakitangan mungkin sng la..
tp kalo ko takat ape yg ado.. n ko urus semua sendiri..
walaweiii, penat wooo......

antara perkare yg terpaling penting adelah kad jemputan....
oleh kerana aku ni malas nak survey kad kat luar, so aku cr di FB sajerk... 
Mmg aku cr yg bajet n sederhana.. kalo mahal pon rugi, jap2 dah masuk dlm bakul sampah....
palingn cantik pon jd alas gelas nak minummm.. hehe...

dgn nilai serendah 30sen sekeping + sampul sekali...ni lah hasil die...

i punye yg purple tu.. hubby punye yg cream...mase ni tgh note, kad nak anta ke mane...

tu sampul die siap printed lg.... siap tulis name, trus ikat2 ikut kg masing2.. 

kate tokey kad nie, kilang print berlebih2.. so sume die bagi kat ktrg....

oleh sebab aku n hubby order di tmpat yg same, ktorg dpt tag tq n bunting free... malangnye, bunting tersebut telah bertukar ngn pengantin lain... byk sgt order dah bertukar brnye.. si baik free.. hehehe

ni pulak gift utk tetamu.... simple jek.. mug sajek.. mcm senang sb die dah siap box, we all cume masukkan dlm beg kecik jek.. sederhana je....


Selesai masukkan dlm beg.. 

ni utk tetamu vip.. sahabat2 rapat.... isinye lain sket jek dr biase.. hehehe

bwh ni adalah aksi ganas.. tak sangka dlm keluaga aku ade spiderman.. tak sia2 aku ade kakak n abg yg super hebat mcm depa......

org kuat...

kayu kat kakak tu ade la tongkat makcik depan umah.. hehehe

Jadi pengantin tak bole manjat2... so biar sume dorang yg buat... kalo tidak, sure aku yg melekat kat atas tu.... hehe

2 comments:

Minah Gedeban said...

Kalu tak ada spiderman... Ultraman Taro pon boleh... He He He...

InaYusoff said...

nak tahu kad kawen tu tempah kat mane..
nak link fb kad kwen tu..

*dalam mood tak sangka lagi neh..hehe

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...