Wednesday, June 13, 2012

jOm Berinai...

Tak pengantin la kalo tak berinai.. iyer dok...tak pengantin pon selalu org berinai.. tp bukan aku la.. aku bkn suke kuku aku berkaler2,, ade pon dulu suke main pewarne kuku tu.. ala, mase zaman jahiliah dulu.. mase tu siap pakai kaler itam.. ganas la konon.. tp ati merah jambu.. huahuahua..... kali ni mmg kene berinai, br la seri kuku pengantin kan.. ewahhh...

kul 12 mlm br berinai nie... 

inai ni beli dlm kotak pastu bancuh.. jap je pakai dah merah giler.. tp jap je dah ilang..

hentam keromo jek janji ade kaler...

untung tak untung la jadi pengantin... kuku kaki pun oorg inaikan... princess kannn

tq fizah coz sudi kalerkan kaki i,, kalo ade bau kaki tu halal eh... hehe

Amik gambo pulakk.. mlm terakhir sebagai org bujangg.....huhuhu

peace.. kami bujang!!hhuhuhua

 kakak buatkan kat jari2 jek.. corak2 tu tak reti sbb takde acuan.. hehe....soh kiki belikan.. pagi kenduri dah kul 11 baru nak buat.. org kendarat dah sampai, pengantin tak mandi lg... aishhh

cpt2.. nak mandi nie...

thks qiqiey...

inai ni pon jap je dah merah.. lawa.. tp jap jugak dah ilang... pakai pg sabtu.. ahad
kat umah hubby dah nak ilang...
okey.. dah selesai cerita berinai.. esok dah bole mule cerita hari nikah sy...huhuhuhuhuhu

No comments:

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...