Wednesday, June 13, 2012

Mak Andam OH Mak Andam

Next.... Let me introduce u to my mak andam.. ewah... speaking konon...
ok, ni mak andam i.. name die kak ina... die ni cousin aku jek,  mak die adek mak aku.. so mmg la agak rapat... 

hye mak andam... bz nampokk.........

kak ina ni mude lagi.. tp die dah ade 4 anak dare.. comel2 plak tu... 
Mak andam aku ni, bukan setakat setelkan make up, die jugak buatkan hantaran, meja mkn vip, pelamin la of coz n selai baju untuk outdoor..  kat bwh ni, hantaran dr pihak perempuan... Citer pasal hantaran ni kan, mula issue jugak.. ktorg dah plan, aku bg pihak lelaki 7 n die bagi ktorg 5.. mls nak cr byk2... tp biler die blk kg, sume bertambah... so we all kene tambah jugak.. pening gak pale nak cari.. last2 cukup jugak.. hehehe.....





Ni la separuh dr hantaran2 dr pihak kami.. simple jek.. kak ina pon tau aku jenis simple2 jek.. tema pon ala purple2 jek.... )

1 comment:

Irzan Samaden said...

Salam..
Saya ada membekalkan kain jubah berbatu untuk dibuat jubah atau baju kurung..

Harga dibawah harga pasaran dan pembelian pada 10 pasang keatas akan mendapat harga yang istimewa..

Sesuai untuk surirumah atau sesiapa yang ingin memulakan bisnes online..

layari
http://www.facebook.com/QistCollections
atau
http://qistcollections.blogspot.com/
untuk updated kain2 terbaru dari kami..

hubungi :
Irzan:012-2724949
Naza:012-9752114

email:zanth_nz@yahoo.com
:nzath_babe@yahoo.com.my

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...