Wednesday, June 13, 2012

Pelamin oh Pelamin

Jom citer pasal pelamin plak....
Sebenarnye mak andam yg setelkan sume adelah cousin sendiri... mase tunang ari tu, die sponsor make up n baju... tp time wedding tak la sponsor tp harge baek2 punye.. hehe...Pelamin ni mber dier yg buat, yg Syok nye, nak tau kul berape die dtg.. huhu..
11.50mlm, cousin aku call tanye ade kat umah ke.. of coz la ade kan... midnite suda.. mau tidor lagi... die bgtau org pasang pelamin ni nak dtg.. aduyaii... takkan tak bole kan.. dtg ler.. redho jek... 
Dorang sampai almost kul 1... aku bole tahan till kul 2.30... pas wat air, mak siap wat jemput2 lagi mlm2 bute tu... aku dah masuk tido, tak bole tahan meh.... 

Pukul 1 pagi......chaiyyok2...

Mule2 ingatkan 2org jek, upe2nye ade sorang akak tetido dlm kete.. hehe
bangun kul 6.30 pg, dorang dah siap dah.. sempat la dorang terlelap dulu kat umah... tadaaa.. ini lah hasilnye.....
Mula2 tgk pelik je rase.... Bunge beso2..... dok la tenung... simple je kan... tak la mcm dulu2 yg bertingkat2... 
Mula2 bunga bulat besar tu same level ngn chandeliur(btl ke ejaan nie??) tersorok sudah keayuan lampu tu.. aku ngn mak andam ( kak ina ) suda bukak kaki bunga bulat kat depan tu.. rendah sket, haaa baru la berseri.....
Lepas bukak lampu chandeliar tu, naik seri pelamin nie.... time tu rase tak sabo nak sanding ( gatal!!!!) hehe
Pelamin ni simple tp aku suke, menepati citarasa aku... tq to kak ina atas idea yg bernasss.... good job.. hehehe

2 comments:

Ryn Ishak said...

gf!!! cantek ok pelamin!

LiLy Purple said...

tq gf!!!! we have a same taste nampakkkkk... hehehe

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...