Thursday, August 30, 2012

Selamat Hari Raya....

Assalamualaikum w.b k...

hye sume... lama sgt trak menulis... last time puasa.. tu pun terkial2 je rase... citer pun byk tak sambung lagi.. hehehe.. takpe lah, pelan2 kayuh yerkkk...

Sempena bulan syawal yg masih ade lagi nie... aku sgt2 nak mengucapkan 

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
&
MAAF ZAHIR DAN BATIN

kepada semua yg kenal diri ini.. kepada readers, kepada kwn2 lama, kwn2 baru n kepada sume2 la yerk.. semoga bln syawal ini memberi keberkatan kepada kita dan keluarga....

terlalu byk sgt yg aku tertinggal.. sungguh rugi rasenye tak sempat mengabadikan kenangan indah dlm blog yg suam2 kuku nie... InsyaAllah akan mula menulis semula sbb dah dlpt jln penyelesaian utk lappy yg ade masalah sket nie..

ok lah.. selamat bergembira di hari raya.. semoga tiap kesalahan, kekhilafan dan kesilapan akan di maafkan dan semoga kita semua mendapat keberkatan dengan memaafkan setiap insan yg pernah membuat kesilapan kepada kita.. Ya, aku sedang berusaha, moga Allah mempermudahkan jalannya.. Aminn........



No comments:

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...