NUFFNANG

Sunday, September 2, 2012

semalam 01 september 2012

Sedar tak sedar hari nie dah 2 sept 2012.. semalam 1 september 2012.. dah 3 bln dah bergelar isteri orang.. dah tak berape pengantin baru lg... tp kene selalu rase n buat mcm pengantin baru jugakk... hehe.... kalo bole biar sampai tua pon nak feel mcm pengantin baru.. berkepit sokmo... huahuahua..

Pada tarikh semalam jugak tp tahun 2011, ktorg melangsungkan pertunangan... genap setahun n kami dah selamaaatttttt dinikahkan.. syukur alhamdulillah... dari dulu2 pon niat kalo bertunang takmo lame2 arrr... malas nak layan dugaan panjang2.. letih... alhamdulillah dimakbulkan tuhan....

Pada aku, semua org akan lalu zaman mude, zaman jahiliah, zaman nakal2, mcm aku la kann.. tapi macamane nakal pon, selitkan dlm hati yg kite nak terbaek.. nak berubah bile sampai masa.. InsyaAllah, cpt or lambat tuhan akan bagi kiter jalan ke arah itu... InsyaAllah... :)

Ok lah, b4 mengundurkan diri n b4 sambung kisah blog dgn kisah2 kawen 3 bln lepas... terima la.. gambo yg setahun berlalu.. hehehehe,,  korang mesti dah jemu...tapi blog aku kannn, sukati aku arr... ekekekekeke... byeeee



No comments: