NUFFNANG

Sunday, December 16, 2012

Anniversary??

Assalamualaikum...
Selamat hari ahad... Saya kerja di hari ini... okey, sy sgt rajin.. i knew it.. hehehe.... Sebenarnya nak story pasal 14hb Disember 2012 yg lepas.... Nak tau nape?? jeng..jeng..jeng.....
 


Haaaa... tu diaaaaa..... Sedar tak sedar dah 3 tahun aku keje dlm perkhidmatan awam nie.. jap je kan 3 tahun.. alhamdulillah, semua selesai dengan jayanya.. sekarang dah confirm n tunggu surat pencen sajok.. Alhamdulillah......
 
Rasaacam baru je abis SPM, mula keje kilang, pastu keje ngn agen insuran.. 8 tahun kat sane.. lame tu.. kalo kawen, anak dah 3 kot... huhuhu.... Tapi tuhan dah tentukan jalan untuk aku sampai kat sini.. taraaa dah 3 thn dah pon... hehehe
 
3thn lepas..

BLUR... hahaha.. aku di situ.....

So, selama 3 tahun aku kat sini... mcm bende jadi dlm idup aku, tp bende tu wat aku makin matang kot.. cewahhhh, matang la sgt,,,,, hehe... byk bende aku belajar as a gov servant nie... Yang penting pandai2 bawak diri.. Berani hadap apa je... Biasa la kan, kerja dengan 10 org pon mcm2 hal, ni kan dengan 80 or 90 org.. Pandai2 la kan.... :)
 
So far, aku masih lagi selesa dgn keadaan kat sini, syukur alhamdulillah... Kadang2, biler kiter keje teruk, byk tekanan tp suasana n kwn2 kite tu menyeronokkan, kite boleh hadap semua tekanan dengan hati yg terbuka.. steady bebeyy... tp kalo persekitaran n suasana yg terlalu menekan, kerja tak seronok.. kerja senang pon bole wat stresss...kan?? so aku mampu bertahan lagi.. blm terpikir nak mintak tukar lg. hehehe...
 
Alhamdulillah, 3 thn berkhidmat, walau tak selama mane, tp byk jugak kenangan n pengalaman yang aku ada... Semoga untuk tahun2 seterusnya, semua akan berjalan lebih baik dan baik lg... InsyaAllah... :)

No comments: