Wednesday, December 12, 2012

SELAMAT PENGANTIN BARU YANA!!!!!

Assalamualaikum..
entry yg sepatutnya di publish lebih awal.. Tapi sebab byk sgt keje la konon... tak sempat la puloks...
Last saturday,8hb Disember 2012 gi Simpang Renggam sbb ada jemputan kahwin member, Yana n Zarul... Excited sgt nak pegi tau... hehehe...

Gambo kami mase mude2 dulu... hehehhehehehehe
Actually, kami kenal mmg agak lame la jugak.. Perkenalan dr kengkawan jugak... Pada aku, perkenalan n persahabatan ktorg ni agak unik sket... Sbb ada masa takdir kami ni mcm sama jek.. Kalo pikir balik mcm berkait.. Allah yg tentukan sume.. Alhamdulillah... :)


tuan tanah kedaung... see, pink kan.... :)
Sampai2 je, pengantin dah nak naik pelamin.. sempat hye2 jek dr jauh.. Jumpe Cik Minah Gedeban n Cik Tini.. Tak sempat nak snap2 tau.. tau2 dah ilang dah... Pastu jumpe zai, elly n sape lagi pengapit pengantin yg gojes tu, zura la... meh kite laga2 pipi sket.. hehehe....
Pengantin dengan persalinan putih.. Tema sudah semestinya pink, dulu kini n selamanya pilihan cik yana ni... Pengatin lelaki di arak dengan naik kete kuda, keles ko kan.. ingat FK ngn DD je ley naik kete kuda... Yana n Zarul pon bole tawww...


ala tomey2...

makan time....


zura - mak buyung - zai


gedik2... abaikan i kelebihan muatan kat tengah2 tu.. hehe

goodies br umah penantin.. comey kan.. kami dapat 4 taww...

antara gift dlm goddies nie.. suke taw dpt magnet.. hehehe
Untuk pengantin
 
Yana n Zarul
 
Me n Hubby ucapkan selamat pengantin baru.. Semoga panjang jodoh hingga ke hujung nyawa.... Jaga diri bebaik... Fren selamanya okey...
 

1 comment:

scdhasein said...

Pasni Zura plak... He He He... See u in Jengka...

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...