Tuesday, January 22, 2013

Produk Bersalin

Assalamualaikum....

Apa khabar orang kampung?? hahaha... owhh, u bkn org kampung eh? sorry eh.. ape kabar org bandar,pekan n kota?? sihat ke? aku sht jek.. alhamdulillah....

Saje je nak wat entry nie,maklumlah skng nie dah semakin hampir ari yg ditunggu2.. Teruja + berdebar.. hehe... Skang ni tgh prepare brg2 baby n mama.... brg baby dah tinggal sket2 lg, tp brg mamanye blm sempat nak beli....

Skang tgk survey produk bersalin nak pakai nti... Byk sgt produk kat pasaran skang nie, ikut je pilihan masing2... Member aku kat KL ari tu cakap produk hpa.. dia kater murah n bagus... Tapi tak jumpe pon kat area sini, tgk kat internet jek, harga RM80.00 kot 1 set.... Tapi member yg kat Muar ni kate tak sesuai plak ngn die...Tiap org kan beza2.. Tapi survey punye survey, aku cam minat nak try produk NR. Harga mmg agak mahal la jugak, RM365.00.. Tapi kat SINI, bole dapat murah sket RM300 siap money order .Bile tgk barang2 n testimonial mmg bagus la.. Yg paling best, pil die bole melawaskan sistem kiter.. hehe.. aku kan kdg2 sembelit, so bole imagine la kalo time beranak tu sistem plak tak lawas.. OMG... heeeee... selekehh... :P

Tapi masih belum beli lg, masih usha2 lg... kot2 kalo ade remeken lg brg2 lain... Tapi aku masih nak pakai jugak tradisional punye cara, pilis, param, madu n daun2 sume tu... brg tu dah order dah sket2 plus ngn barang2 dari set bersalin nti.. hope di permudahkan la semua nya kan....

okelah, kalo ade nak share pasal produk nie, bole la bgtau aku yerk.. kot2 kene ngn jiwa i... heee... :) okey la.. Bye2 sume....

1 comment:

~AmyLiana86~ said...

amy xterbeli lg produk ni kak..lgpun lambat lg..baru 5 bulan preggy..hehe

aku

Assalamualaikum Sihat ke semua.. camne kehidupan? turun naik tu biasa la kan.. Jap ok, jap tak ok... Aku plak, skang rasa sket kesunyian....