NUFFNANG

Friday, February 1, 2013

Sejenak di Kebun Kami

 Assalamualaikum....
Petang2 balik keje, pegi kebun jap.. tgk hasil tanaman en hubby.. Allhamdulillah.. dah ade hasil dah... :).. Jom tengok kebun kami...
 
Kacang botol....
 

Banyak la ulam kami..

Luas tak kebun kami?? hahaha.. semua pon dalam pasu.. kehkehkeh.... kat tepi longkang
tu barisan pokok cili.. comey2 je pokoknye, tp dah berbuah tau.. semua buah tunjuk langit..
pedasssss......

Manfaatkan tanah sekangkang kera yg ade.. serai n pokok cili kat tepi2 tu...
tp pokok pisang tu bkn kami punye.. :(
 
Ni adalah hasil yg pertama,, panjang tak??

Lebih panjang dari sliper size 9.. hehehe

rezeki2.. alhamdulillah.....  :)

Hasil kebun.. bole bagi jiran2 lagi tau......
 last punyeee....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaaaaaaa
...
>.
..
.>
 
heeeeee....
tak percaye kan????
:P
 
mmg la tak percaye sbb aku saje je memain... heeee.....
tq kat abg rahim sbb bg stoberi ni..
ngn magnet yg giler byk..
tgh pk nak tampal kat mane..
huahuahua.....
 
 

No comments: