Wednesday, January 2, 2013

Weekend with Family n Durian.. :P

Assalamualaikum...
Apa kabar semua.. hope fully sihat di tahun baru nie yerk.. masih lagi entry tahun lepas.. hahaha... Entry ni 2 minggu yg lepas, masa kakak ku n family die dtg umah.. Walaupun ada kt umah tak sampai 24hours, tp seronok sgt dpt jumpe budak2 ucuk acin tu sumer.... paling best adalah aktiviti melantak durian mcm tak hengat.....
 
Sebelum ni, dorang penah datang n beli durian kat sini.. dapat dah la murah, isi mmg terbaek la gaban.... tu yg sanggup datang untuk mkn durian nie... sekilo rm4 tp rase die.. perghhhh... (sila lap ayak lioq sendiri.. hehehe)
POsing ngn guni durian.... beli rm 50 kot.. tp tak abis mkn... Puasss.... heee

My lalink yg baju putih tu tukang kopek, yg sedap hulur bini mkn,,
 pastu bini ngn baby dlm perot jd kembonggg...

Ape yg penting?????? bekerja sama!!!!!! mcm ni ipar duai kan, nak bagi bini masing2 mkn doyan.. hahahahaa

No comments:

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...