Thursday, February 21, 2013

Assalamualaikum...

Assalamualaikum...

Program dah selesai.. lega la sesangat.. pasni bole plan cuti beranak... padahal dah dekat sgt la nie..  erm, pagi td gi klinik.. sentap giler.. bole meningkat la darah tinggi aku kalo camnie.. org sihat pon bole sakit kalo gitu la citernye... choiii......

Byk benda jadi dlm minggu nie.. Sediy, happy.. mcm2 la.... Paling sedih bile my bff yg kehilangan baby yg baru di lahirkan.. baby tu cume bertahan tak sampai 24 hours, tp tuhan lebih syg kan dia.. Sabar ye sahabat.. Tu kehendak Allah, dah tentu dia akan tunggu ko di pintu syurga nanti... Semoga Allah bagi kekuatan n kesabaran yg tinggi pada sahabat n keluarga atas kehilangan nie...

Mungkin tu jugak antara faktor yg wat aku punya darah tinggi naik sket.. Tetibe jadi sediy, takut n pikir mcm2.... Tapi semoga tuhan bagi kekuatan pd aku n baby..

Tu je lah bebel ari nie.... salam sayang....

2 comments:

~AmyLiana86~ said...

moga baby kita baik2 aja kak..tuk kawan akak tu xpe..baby dia tunggu kat syurga..

slamat beristirehat yer..

Lily Purple said...

tq dear...
nti tggu emy punye turn pulak yerk.. :)

aku

Assalamualaikum Sihat ke semua.. camne kehidupan? turun naik tu biasa la kan.. Jap ok, jap tak ok... Aku plak, skang rasa sket kesunyian....