Tuesday, February 5, 2013

SELAMAT PENGANTIN BARU WAN & NURUL!!!!

01.02.2013 - Tarikh bersejarah antara Wan & Nurul kerana dah sah di ijabkabul sebagai suami isteri.. Alhamdulillah, tak sia2 kenal n bercinta lama2, n last berakhir ke alam perkahwinan jugak... Dengan sekali lafaz sahlah mereka ni jadi laki bini.. :)

02.02.2013 - Majlis kat umah Nurul. Kami tak datang la sebab takkan nak datang dua2 umah kan... :)

02.02.2013 - Majlis kat umah Wan, Wan ni sebenarnya member keje aku.. 3 thn aku keje kat sini maksudnya 3 thn gak dah keje sama... Wan ngn En Hubby pun penah jd housemate dulu2.. so, mmg la kami bertiga ni agak rapat la jugak.. Kami sampai kat umah pengantin dlm kul 2.30 ptg.. Wan tgh sanding2.. Kami mkn dulu.. syedap makan kambing.. hehehe.... Pastu masuk umah amik gambo, eh, baju tu kaler die comey la... :)

Pengantin baru

Kami... hehehe... tgk la aku, sgt gemuk.. ni mesti sbb mkn kambing byk sgt.. :P
Untuk pasangan pengantin....

SELAMAT PENGANTIN BARU...
SEMOGA BAHAGIA HINGGA KE SYURGA...

SELAMAT BERBULAN MADU.. BERHATI-HATI DI JALANAN OKEY....

oh Yea....
Ni ade gambar 8 bln yang lepas...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kami 8 bln yg lepas... harap 8 bln akan dtg, nurul dah kembong mcm saya.. heheheheeh
 

No comments:

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...