NUFFNANG

Wednesday, February 13, 2013

SELMAT PENGANTIN BARU ZURA & BEE TOTOY

SELAMAT PENGANTIN BARU DEAR....
SEMOGA BAHAGIA HINGGA HUJUNG NYAWA...
 
Rasa terkilan jugak sebab tak dapat datang ke majlis resepsi zura kat pahang. Kesihatan i tak berapa baik, darah turun naik.. mmg tak berani nak berjalan jauh, takut terberanak plak.. hehe.... Apepun, doa tetap sampai kan.. semoga bahagia selalu hingga ke anak cucu....
 
Byk kenangan kite sama-sama.. harap tak berakhir kat sini. pasni kite jumpa lagi bwk anak2 pulak..  Seronok sgt tengok kawan2 kawen... Kadang2 teringat zaman berjimba2 dulu.. happening kan??? hahaa..
 
Dah tukar status dah, harap semua akan berjalan dengan baik... Tunggu sorang je lagi kan... yg bj pepel kat bawah nie.. hehehehe... Chaiyok zai!!!!
 
Gambo nikah - copy paste dari fb pn yana
 
Sanding... cantik tau....

Selamat Berbahagia Selamanya..
Sayang kawan-kawan saya.. :)
 

4 comments:

scdhasein said...

Macam ku kenal tapi di mana ya? ha ha ha...

LiLy Purple said...

elehhh.. mcm kenal pulok.. hehehe... awak ade gambo zura sanding ke? nakkkk.....

scdhasein said...

Ada... Kat instagram... Add me scdhasein...

LiLy Purple said...

takde instagram.. jakun ler.. hehehehe