Tuesday, July 30, 2013

Dah puasa ke 21 eh???

Assalamualaikum...

Tajuk cam pepoyo je kan.. hahahaha,, tp serius la, mmg tak sedar. Dalam bz bangun sahur, masak subuh-subuh, pegi keje, balik jumpa akim, main-main, masak untuk berbuka, dah nak raya kan... Alhamdulillah, gigih tau jadi isteri mithali nak masak setiap hari.. hehehehhe...

Setakat hari ni, tak da la preparation raya yang meletop-letop, semuanya serba sederhana. Yang byk pun untuk si kecik yang makin besar tu... baju lama byk dah fit. so kene beli baju baru la... Untuk mama n papanya semuanya simple je.. mamanye pun sampai la ni, blm ade beg raya, iskk, sentap tau..... :(  kueh raya stakat ni ade 4 jenis jek, tu pon main tunjuk-tunjuk. Nak buat tak sempat la.. kerepek je beli 2 jenis... ah, senang cite sederhana la.... dah jadi mak orang camni la kan, kalo bujang dulu, awal-awal dah gi saloon, buat rambut, buat rambut tegak-tegak tu.. hahahahaha.... zaman mude remaja kann.....

bukan rambut tegak-tegak gini eh.... hahahaha
*pic google*

rambut cenggini la kononnye... haaa, mude sangat la kan???? hahahaha
*pic google*



haa, camtu la.. tetibe blur nak sambung post, gara-gara ade soal selidik plak kat sini... aissshhhh,,,,,
ok la semua, selamat berbuka puasa....

1 comment:

~AmyLiana86~ said...

kejap je rase pose taun ni kan..selamat berpuasa..hehe

aku

Assalamualaikum Sihat ke semua.. camne kehidupan? turun naik tu biasa la kan.. Jap ok, jap tak ok... Aku plak, skang rasa sket kesunyian....