Tuesday, July 30, 2013

Dah puasa ke 21 eh???

Assalamualaikum...

Tajuk cam pepoyo je kan.. hahahaha,, tp serius la, mmg tak sedar. Dalam bz bangun sahur, masak subuh-subuh, pegi keje, balik jumpa akim, main-main, masak untuk berbuka, dah nak raya kan... Alhamdulillah, gigih tau jadi isteri mithali nak masak setiap hari.. hehehehhe...

Setakat hari ni, tak da la preparation raya yang meletop-letop, semuanya serba sederhana. Yang byk pun untuk si kecik yang makin besar tu... baju lama byk dah fit. so kene beli baju baru la... Untuk mama n papanya semuanya simple je.. mamanye pun sampai la ni, blm ade beg raya, iskk, sentap tau..... :(  kueh raya stakat ni ade 4 jenis jek, tu pon main tunjuk-tunjuk. Nak buat tak sempat la.. kerepek je beli 2 jenis... ah, senang cite sederhana la.... dah jadi mak orang camni la kan, kalo bujang dulu, awal-awal dah gi saloon, buat rambut, buat rambut tegak-tegak tu.. hahahahaha.... zaman mude remaja kann.....

bukan rambut tegak-tegak gini eh.... hahahaha
*pic google*

rambut cenggini la kononnye... haaa, mude sangat la kan???? hahahaha
*pic google*



haa, camtu la.. tetibe blur nak sambung post, gara-gara ade soal selidik plak kat sini... aissshhhh,,,,,
ok la semua, selamat berbuka puasa....

1 comment:

~AmyLiana86~ said...

kejap je rase pose taun ni kan..selamat berpuasa..hehe

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...